Jak se bránit nevyžádanému telemarketingu | |
05.01.22-ST Telemarketing - to jsou hovory po telefonu ze strany call center, obchodních či marketingových společností, které se ... |
Výklad nových pravidel pro marketingové hovory | |
23.12.21-ČT Výklad nových pravidel pro telemarketing reaguje na přijetí zákona č. 374/2021 Sb., kterým se mění zákon č. 127/2005 ... |
Telemarketing podle nových pravidel | |
22.12.21-ST ČTÚ ve spolupráci s ÚOOÚ a MPO připravil společné výkladové stanovisko s odpověďmi na nejčastější otázky, týkající ... |
Nevyžádané marketingové hovory | |
22.07.21-ČT Zvýšené množství stížností spotřebitelů poukazuje na to, že byli vystaveni telefonickým obchodním nabídkám, přestože uvedli v účastnickém ... |
Home office s podporou telefonní ústředny Yestar v cloudu | |
14.04.20-ÚT Pokud zaměstnanci na home office mohou používat pouze volání z mobilního telefonu, často pro efektivní práci postrádají řadu funkcí pobočkové ... |
IP PBX nahradí telefonní síť Správy železnic | |
22.01.20-ST Během rekonstrukce komunikační sítě Správy železnic (do 31. 12. 2019 SŽDC) dojde k výměně telefonních ústředen v Ústí ... |
Jak na výběr vhodné PBX - on-premise nebo řešení v cloudu? | |
12.12.19-ČT S on-premise řešením je HW telefonní ústředny plně instalován ve firemní síti nebo datacentru - kupujete vše a o její chod se stará vaše IT ... |
Kvalitní firemní komunikace s VoIP produkty Snom a Yeastar | |
05.06.19-ST VoIP řešení je i v dnešní době stále velmi moderní a potřebné pro všechny podnikatelské subjekty napříč všemi odvětvími, kteří ... |
Nevyžádaný telemarketing - prevence a obrana | |
14.02.19-ČT Telemarketingová volání se snaží oslovit nové, stávající, nebo bývalé zákazníky pro zakoupení produktů ... |
Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě | |
05.10.18-PÁ Přejděte na virtuální telefonní ústřednu 3CX, která je postavena na systému Windows - jako on-premise řešení nebo ... |