logo Digital Resources a.s.

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Seriál 4 webinářů Digital Resources - třetí je zaměřen na CAPA - audity a nápravná a preventivní opatření ve firmě. Součástí bude i předvedení QMS řešení M-Files a jeho workflow, akce se koná ve středu 26. 5. 2021.

Připravili jsme pro vás seriál webinářů z oblasti QMS (Quality Management System = Systém Řízení Jakosti), správy dokumentů a podpory procesů ve vysoce regulovaných odvětvích, jako je například farmacie, biotechnologie, zdravotnické technologie, petrochemie, potravinářství, doprava nebo energie a těžba.

Účastníkům webináře poradíme, jak být na audit připraveni a jak zjednodušit procesy a zefektivnit činnosti s audity spojené - záznamy, firemní procesy, reporty, nápravná opatření apod.

Součástí bude živá ukázka QMS řešení M-Files a jeho workflow.

Témata webinářů:

Webinář 3/4 Audity a nápravná a preventivní opatření proběhne ve středu 26. 5. 2021 od 10:00 do 10:20 hod., cena - zdarma po registraci.

Registraci je nutné pro každý z webinářů 1 - 4 provést zvlášť.

Další články k tématům - audit - CAPA - QMS - webinář - workflow - zdarma

Článek Digital Resources a.s. ze dne 4. května 2021 - úterý

Další články od Digital Resources a.s.

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář