logo Digital Resources a.s.

Jak na digitální HR

HR oddělení pracuje s velkým množstvím informací, které jsou často vysoce důvěrné. A víte, kolik času tráví odborníci v oblasti lidských zdrojů s jejich správou a hledáním, místo toho, aby se soustředili na řízení procesu náboru a školení zaměstnanců?

Nástroje jako Teamio sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?

Většina HR manažerů pracuje s natolik komplexními a regulovanými typy dokumentů a dat, a tak si ani nedokáže představit možnost rychlého a efektivního přechodu na bezpapírovou agendu.

Z aktuálního průzkumu Digital Resources mezi HR manažery vyplývá, že 71% respondentů aktuálně nepomáhá žádné automatické workflow.

M-Files - vhodný nástroj pro HR manažery

M-Files pomáhají být produktivnější, efektivnější a v souladu se všemi standardy. Přitom odstraňují informační chaos a poskytují rychlý a snadný přístup ke správnému obsahu z jakéhokoli zařízení, vždy pouze oprávněným osobám.

M-Files řešení pro správu podnikových informací (EIM) zlepšuje a zjednodušuje způsob, jakým HR oddělení spolu s dalšími jednotkami společnosti spravují dokumenty a informace při řízení firemních procesů.

Díky flexibilitě systému M-Files se redukují nároky na IT oddělení, protože je správa jednoduchá a změny snadné.

Tisíce organizací po celém světě používají M-Files jako jednotnou platformu pro správu svého obsahu.

M-Files jsou k dispozici také jako služba v cloudu - DMS-IN.CLOUD.

Jak zlepšit práci HR oddělení:

Další články k tématům - archivace - automatizace - digitalizace HR - EIM - M-Files - nábor - školení - workflow - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne 3. června 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář