logo Digital Resources a.s.

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Společnost Digital Resources pro vás připravila komplexní příručku - průvodce světem ECM (Enterprise Content Management), která v deseti bodech představuje, jak postupovat při realizaci řešení inteligentní správy firemního obsahu.

Potřebujete ve firmě zefektivnit správu dokumentů a informací? Rádi byste implementovali nějaké DMS/ECM řešení? A víte, že až 30% pracovního dne stráví zaměstnanci hledáním informací?

Představitelem spolehlivého a bezpečného Enterprise Content Management / Document Management řešení je systém M-Files. Pro jakékoli podnikání poskytuje mimo jiné efektivní správu a vyhledávání dokumentů, digitalizaci obsahu, workflow, archivaci dokumentů i nástroje týmové spolupráce.

M-Files koncept je založen na metadatech umožňující rychlé vyhledávání v kontextu, jeho integrace se systémem Windows nenutí zaměstnance měnit již zažitý způsob práce.

Koncept ECM spojuje technologie pro správu dokumentů (DMS) , systém pro správu obsahu (CMS), management znalostí i řízení spolupráce.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 14. dubna 2021 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář