logo Digital Resources a.s.

Inovace, které zlepšují byznys a pomáhají s řízením firemních procesů

Přijďte se ve středu 21. 9. 2016 inspirovat na akademickou půdu ČVUT inovacemi v oblasti moderních řešení podnikových informačních systémů a IT technologií.

Zajímá Vás, jak mohou technologie pomoci při řízení procesů? Chcete pomáhat své firmě obstát před konkurencí? Chcete příjemnější a přehlednější pracovní prostředí?

Srdečně Vás zveme na seminář "Inovace podnikových systémů" pořádaný ve spolupráci s Asociací za lepší ICT řešení.

Akce se koná ve středu 21. 9. 2016, od 14:00 do 16:00 hod. v hlavním sále Masarykovy koleje ČVUT Praha.

Pojďme se tedy bavit o tom, jaké zajímavé inovace tady jsou, co přinášejí do byznysu a jakým způsobem nám pomáhají a pojďme se vyhnout tomu, aby jsme se nedostali do situace třeba taxikářské firmy, která se jednoho krásného dne vzbudí a zjistí, že tady má Uber za dveřmi a neví si s tím rady.

"Ajťáci jsou nadšeni možnostmi a často navrhují rozvětvená scifi řešení. My se zaměřujeme na inovace, které zlepšují byznys - né na hračky pro Jamese Bonda - přijďte se podívat," říká Jan Sedláček, Předseda představenstva společnosti Digital Resources.

Zúčastnit se můžete osobně i on-line.

Další články k tématům - byznys - ČVUT - inovace - seminář - James Bond - Jan Sedláček

Článek Digital Resources a.s. ze dne 15. září 2016 - čtvrtek

Další články od Digital Resources a.s.

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files