logo Digital Resources a.s.

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Webinář Digital Resources se uskuteční ve čtvrtek 26. 3. 2020 a bude zaměřen na moderní technologie, které pomáhají firmám s automatizací procesů spojených s vytěžováním dat, jejich propojením s podnikový systémem a efektivní prací s různými dokumenty.

Součástí webináře bude i živá ukázka jednoho ze systémů pro vytěžování dat z dokumentů, jako jsou například přijaté faktury.

Řešení využívá umělé inteligence, čímž uživatelům velice usnadňuje práci.

Webinář se koná ve čtvrtek 26. 3. 2020 v době od 10:00 do 10:20 hod.

M-Files - špičkový nástroj pro snadnou správu informací

Systém správy dokumentů M-Files přináší jednoduché ovládání, snadnou administraci, špičkové workflow pro automatizaci oběhu a schvalování dokumentů. Solidní technologie je připravena na propojování s dalšími systémy uvnitř firmy.

Aktuální verze M-Files přináší nové funkce a vylepšení - mezi nejvýznamnější změny patří například Intelligent Metadata Layer či nové uživatelské prostředí.

Provázanost s prostředím Microsoft Windows a Microsoft Outlook usnadňuje užívání i méně zdatným uživatelům a zrychluje vlastní nasazení.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 4. března 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář