logo Digital Resources a.s.

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Nová infografika Dogital Resources přínáší několik dobrých tipů, jak být při práci z home office produktivní. Dozvíte se, jak má ideálně vypadat vaše pracovní prostředí. A jaký software doporučujeme pro týmovou spolupráci a řízení projektů, správu dokumentů či videokonference?

Téměř 90% zaměstnanců říká, že jsou nejproduktivnější, když pracují sami - bez rozptýlení, jako jsou například hlasité kancelářské prostory. Nastavit si vhodné prostředí pro práci však není tak snadné.

Jak zůstat produktivní při práci z domova:

Současně musíte mít přístup ke všem důležitým informacím potřebným k provedení práce, být schopni připojit se ke schůzkám, spolupracovat s kolegy apod., a to vše při zajištění bezpečnosti firemních dokumentů a informací.

Vhodný software pro práci z domova:

M-Files - velký pomocník nejen pro správu firemních dokumentů

M-Files je jedinou inteligentní platformou pro správu informací, která organizuje dokumenty a informace na základě toho, čím jsou, nikoli podle toho, kde jsou uloženy. Můžete se dokonce napojit na stávající síťové složky a systémy, automaticky je kategorizovat a obohatit vestavěnou umělou inteligencí.

Aktuální verze M-Files přináší nové funkce a vylepšení - mezi nejvýznamnější změny patří například Intelligent Metadata Layer či nové uživatelské prostředí.

DMS-IN.CLOUD

DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy. Je to služba pro využití M-Files v cloudu.

Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.

DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:

Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 12. května 2020 - úterý

Další články od Digital Resources a.s.

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář