logo Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - webinář

Také se ztrácíte v záplavě firemních dokumentů a informací? Nevíte, kde najít potřebný soubor a kdo poslední jej editoval? A jaká verze je vlastně ta správná? Webinář Digital Resources vám ve středu 20. 1. 2021 od 10:00 do 10:20 hod. ukáže, jak tento stav jednoduše a rychle řešit.

Většina společností se potýká s neefektivitou, duplicitami a bezpečnostními riziky v důsledku rozrůstání informačního chaosu. 50% firem využívá 3 a více systémů a úložišť pro správu svých dokumentů.

Na našem webináři se zaměříme na téma informačního chaosu ve firmě a jeho eliminace. Ukážeme vám, jak lze informace snadno centralizovat, efektivně využívat, řídit a bezpečně sdílet nejen mezi kolegy, ale i externími subjekty.

Představíme konkrétní nástroje pro inteligentní správu informací - finský ECM/DMS systém M-Files, který se opět stal Vizionářem dle společnosti Gartner a Lídrem dle společností Forrester a Nucleus.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí na libovolném zařízení, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

Jak na informační chaos - webinář:

Další články k tématům - DMS - ECM - Gartner - infrastruktura - M-Files - sdílení obsahu - webinář - zdarma

Článek Digital Resources a.s. ze dne 6. ledna 2021 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář