logo Digital Resources a.s.

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Čtvrtý ze série QMS webinářů Digital Resource vám ukáže, jak snadno a efektivně můžete spravovat a kontrolovat plnění požadavků na školení zaměstnanců, zajistit seznámení s konkrétními dokumenty, provádět záznamy, evidovat certifikáty a nastavovat automatická workflow. Akce je zdarma a koná se ve čtvrtek 30. 7. 2020 od 10:00 do 10:20 hod.

M-Files QMS je ideálním nástrojem pro silně regulovaná odvětví, který přináší sadu funkcí zlepšujících kvalitu pracovních postupů.

M-Files QMS je vhodný zejména pro:

Školení zaměstnanců:

Součástí webináře bude také živá ukázka QMS řešení M-Files.

Stále se ještě můžete registrovat i na třetí díl ze série webinářů - Jak zlepšit firemní procesy, který proběhne ve čtvrtek 16. 7. 2020 od 10:00 do 10:20 hod.

DMS systém M-Files

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (schvalování) a verzování dokumentů.

Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

M-Files jsou k dispozici také jako služba v cloudu - DMS-IN.CLOUD.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 3. července 2020 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář