logo Digital Resources a.s.

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Informace jsou ve firmách často velmi chaoticky ukládané v několika různých úložištích, což přináší značné komplikace a rizika zneužití. A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jsou firemní dokumenty uloženy a v jakém systému se dále uchovávají - je to vůbec možné? Ano je - seznamte se, je tu DMS-IN.CLOUD!

DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy.

Poskytuje spolehlivé služby v oblasti dokument managementu v cloudu - tedy pro vás bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent či softwarových licencí i bezpečnost citlivých dat v souladu s GDPR.

Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.

Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.

DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:

Běžná cena základního balíčku je 902 Kč / uživatel / měsíc.

Společnost Digital Resources oficiálně spustila DMS-IN.CLOUD teprve před měsícem a již se může pochlubit více než stovkou prvnívh koncových uživatelů.

Zvýhodněné balíčky služeb DMS-IN.CLOUD

Každý třetí nově registrovaný zákazník do konce roku 2019 navíc obdrží set obsahující designový USB flash disk a lahev Merlot Rosé se zajímavě řešením uzávěrem.

DMS systém M-Files

M-Files jsou oceněny jako Vizionář dle společnosti Gartner a Lídr dle společností Forrester a Nucleus. Dominují zejména svým velice příjemným uživatelských prostředím a vysokou funkcionalitou. M-Files používají statisíce uživatelů ve více než 100 zemích světa.

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (schvalování) a verzování dokumentů.

Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 5. prosince 2019 - čtvrtek

Další články od Digital Resources a.s.

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files