logo

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Partnerství mezi Orange Solutions a STAPRO Liberec software je inspirací mnoha firmám na trhu, které se na první pohled zdají být vzájemnými konkurenty. Vhodný systém spolupráce, a to zejména z dlouhodobého hlediska, může být velice prospěšný jak oběma stranám, tak i jejich zákazníkům.

STAPRO Liberec software pokrývá zejména oblast severní Čechy, zatímco Orange Solutions - dceřiná společnost Digital Resources, se zaměřuje primárně na Hlavní město Praha, střední Čechy a okolní oblasti. Zároveň je možné navzájem realizovat přátelské přechody zákazníků mezi oběma společnostmi.

Společné partnerství umožňuje nasazovat podnikové systémy i v těch největších společnostech, nebo firmách s rozsáhlými analytickými požadavky a komplexními procesy. Rozšířené portfolio produktů dává zákazníkům svobodu ve výběru toho nejvhodnějšího řešení.

Vzájemná spolupráce obou firem intenzivně probíhá i v rámci technologické oblasti, ať už se jedná o nadstavby systému Helios Orange či o oblast DMS (Document Management Systém).

STAPRO Liberec software je významným partnerem Digital Resources v implementaci DMS řešení M-Files - moderní platformy pro správu firemních informací a dokumentů, která je založena na bázi metadat - proto není třeba hledat obsah podle jeho fyzického umístění. Uživatelům stačí jen vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod.

Aktuálně obě společnosti rozšiřují spolupráci i o M-Files v cloudu - služba DMS-IN.CLOUD. Jde o moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí IT infrastruktury. Je vhodné zejména pro menší a středně velké firmy. Nabízí komplexní řešení pro dokument management v cloudu bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent apod.

"Dlouholetá spolupráce a vzájemná důvěra vytváří příjemné prostředí pro naše společné zákazníky. Firmy, o které pečujeme, tak mají lepší přístup k nejmodernějším technologiím, ať už v oblasti ERP, CRM, DMS, inteligentního vytěžování nebo umělé inteligence," říká Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.

O ERP systému Helios Orange

Helios Orange je jeden z nejrozšířenějších podnikových informačních systémů. Patří mezi technologicky vyspělé ERP podnikové informační a ekonomické systémy zefektivňující veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních výsledcích ve firmě, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci.

Helios Orange je určen zejména menším a středně velkým firmám, které potřebují stabilní řešení a vysoký výkon podnikového systému. Přináší standardy v oblasti účetnictví a kvalitní prostředí jako základ pro integraci s dalšími systémy, či moduly.

Další články k tématům - automatizace - CRM - DMS - ERP - Helios Orange - M-Files - umělá inteligence - Jan Sedláček

Článek ze dne 17. června 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Nabídka zaměstnání