STAPRO Liberec software pokrývá zejména oblast severní Čechy, zatímco Orange Solutions - dceřiná společnost Digital Resources, se zaměřuje primárně na Hlavní město Praha, střední Čechy a okolní oblasti. Zároveň je možné navzájem realizovat přátelské přechody zákazníků mezi oběma společnostmi.
Společné partnerství umožňuje nasazovat podnikové systémy i v těch největších společnostech, nebo firmách s rozsáhlými analytickými požadavky a komplexními procesy. Rozšířené portfolio produktů dává zákazníkům svobodu ve výběru toho nejvhodnějšího řešení.
Vzájemná spolupráce obou firem intenzivně probíhá i v rámci technologické oblasti, ať už se jedná o nadstavby systému Helios Orange či o oblast DMS (Document Management Systém).
STAPRO Liberec software je významným partnerem Digital Resources v implementaci DMS řešení M-Files - moderní platformy pro správu firemních informací a dokumentů, která je založena na bázi metadat - proto není třeba hledat obsah podle jeho fyzického umístění. Uživatelům stačí jen vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod.
Aktuálně obě společnosti rozšiřují spolupráci i o M-Files v cloudu - služba DMS-IN.CLOUD. Jde o moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí IT infrastruktury. Je vhodné zejména pro menší a středně velké firmy. Nabízí komplexní řešení pro dokument management v cloudu bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent apod.
"Dlouholetá spolupráce a vzájemná důvěra vytváří příjemné prostředí pro naše společné zákazníky. Firmy, o které pečujeme, tak mají lepší přístup k nejmodernějším technologiím, ať už v oblasti ERP, CRM, DMS, inteligentního vytěžování nebo umělé inteligence," říká Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.
O ERP systému Helios Orange
Helios Orange je jeden z nejrozšířenějších podnikových informačních systémů. Patří mezi technologicky vyspělé ERP podnikové informační a ekonomické systémy zefektivňující veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních výsledcích ve firmě, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci.
Helios Orange je určen zejména menším a středně velkým firmám, které potřebují stabilní řešení a vysoký výkon podnikového systému. Přináší standardy v oblasti účetnictví a kvalitní prostředí jako základ pro integraci s dalšími systémy, či moduly.
Článek ze dne 17. června 2020 - středa
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů
Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Konference ISI 2022 začíná již za týden!
Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022
Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí
Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací
Komplexní ERP v bezpečném cloudu
Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022
Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář
Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů
Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací
Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files
Efektivní procesování faktur - webinář
DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Řízení vzdálených týmů - webinář
Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD
Plánování a řízení servisncích činností - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Intuo pro obchod - nové produktové video
Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář
Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM
Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář
Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář
Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář