logo GRiT, s.r.o.

Miroslav Králík

Delivery manager společnosti GRiT

Miroslav Králík - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Máme klienta, který díky zavedení systému pro řízené skladování WMS zrychlil vyskladnění denních objednávek z původních 12 hodin na dvě hodiny.

Ušetřil tak jedno pracovní místo, navíc nemusí shánět brigádníky do skladu během sezónních špiček. Investice se klientovi vrátila za dva měsíce.

Kateřina Líbalová

Produktová manažerka iNVOiCE FLOW společnosti GRiT

Kateřina Líbalová - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Software s umělou inteligencí si přitom může dovolit i menší firma. Náklady na implementaci našeho řešení iNVOiCE FLOW se pohybují v nižších desítkách tisíc korun, následný provoz pak stojí pár tisícovek měsíčně.

Obecně podobná řešení doporučujeme firmám, které zpracovávají přibližně 100 a více přijatých faktur za měsíc nebo mají složitý schvalovací proces. Pak je návratnost investice velmi rychlá.

Automatické zpracování faktur nejvíce pomůže firmám podnikajícím ve stavebnictví, výrobě, IT, zdravotnictví nebo například v e-commerce a dalších odvětvích velkoobchodu a maloobchodu, kde vzniká hodně přijatých faktur.

David Reichel

Ředitel divize eBusiness společnosti GRiT

David Reichel - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Albert portál je šitý na míru malým dodavatelům, kterým stačí bezpapírová výměna účetních dokladů pouze s Albertem. Je to jednoduché internetové rozhraní, které bych přirovnal k e-mailu. V internetovém prohlížeči si dodavatelé otevřou portál, přihlásí se a fakturují nebo řeší objednávky.

Nic neinstalují, nepotřebují žádný software nebo službu. Zároveň nic neplatí, veškeré náklady nese Albert.

Zuzana Lazarová

Marketingová ředitelka společnosti GRiT

Zuzana Lazarová - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Při zpracování faktur v nedigitální firmě musí fakturant či fakturantka fyzicky předávat doklady svému nadřízenému, případně je skenovat, posílat e-mailem, a následně odnést na poštu a poslat do účetní kanceláře. To je časově náročné a navíc se zaměstnanci vystavují kontaktu s mnoha lidmi. V běžné firmě musí fakturanti či fakturantky vzít každou fakturu do ruky, zkontrolovat ji, nechat schválit a přepsat do podnikového systému.

Digitalizace tohle odbourává - v digitalizované firmě většinu těchto úkolů převezme robot, člověk u monitoru jeho práci jenom zběžně kontroluje. Od některých firem dnes víme, že už si ruční práci s papírovými doklady v době pandemie a při práci na home office ani nedokáží představit.

Ladislav Chovítek

Marketingový manažer divize eBusiness společnosti GRiT

Ladislav Chovítek - GRiT, s.r.o.logo GRiT, s.r.o.LinkedIn

Automatizace výměny dokladů šetří náklady, umožňuje rychleji odbavovat více zakázek a omezuje papírové doklady, což mimo jiné umožňuje poslat zaměstnance na home office.

Firmy, které tyto systémy používají, měly velkou výhodu už při prvním březnovém lockdownu.