Eva Kučmášová |
|
Corporate Communications & Marketing Services Manager |
|
To nemusí být v době rozmachu tzv. internetu věcí (IoT), který propojuje fyzická zařízení včetně těch kancelářských a umožňuje jim vzájemně si vyměňovat data, zdaleka dostačující. Všichni jsme si uvykli na dvojí stupeň kontroly třeba u internetového bankovnictví, tak proč není standardem vyšší úroveň bezpečnosti i při manipulaci s firemními dokumenty, které mají často pro podnik nedozírnou hodnotu. Bezpečnostní prvky jako osobní autentifikace, šifrování dat, která se ukládají na HDD, či kódování tiskových úloh na trase pracovní stanice - server - tiskárna přitom dnešní tiskařská zařízení běžně nabízejí. |
Ve výsledcích našeho průzkumu se projevuje určitý konzervatismus českých kanceláří. Šanon je pro firmy stále více než cloud. Polovina respondentů si ale také stěžuje, že je v práci zavalena papírem a papírovými procesy. Tam, kde vlastní multifunkční kancelářská zařízení, téměř z poloviny přiznávají, že jej využívají spíše pro kopírování než skenování. Což je také výmluvné. Větší firmy si stále více uvědomují prostor pro navýšení efektivity svého provozu skrze posun do opravdu digitální kanceláře. Snižuje se tím nejen zatížení životního prostředí, ale také všech zaměstnanců, kteří dnes zbytečně ztrácejí čas a nervy při hledání založeného klíčového dokumentu. Tento trend podporuje také historicky nízká nezaměstnanost, která nutí firmy zvažovat, kde je možné lidskou sílu smysluplně nahradit. |
RFID využívá radiofrekvenční vlny k přenosu informací mezi čtečkou a štítkem, který lze snadno identifikovat a lokalizovat. Nejběžnějším způsobem užití RFID je už po mnoho let kontrola přístupu, která zahrnuje ochranu osob a budov, cenného majetku nebo důvěrných informací. Součástí těchto systémů může být vše od bezdotykových karet a čipů až po biometrické skenery. Na již zavedených RFID kartách jsou rovněž uloženy osobní údaje, které společnostem pomáhají řešit problémy týkající se autorizace a bezpečnosti. |
Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější. A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu. |