logo SolarWinds MSP

Migrace na RMM řešení přináší zákazníkům řadu výhod

Hlavní příčinou migrace na poskytování vzdáleného monitoringu a správy (RMM) je podle společnosti SolarWinds MSP pokračující pandemie a z ní vyplývající náročnější požadavky zákazníků na rychlost, flexibilitu a zabezpečení, a následná potřeba samotných IT dodavatelů zvýšit svou produktivitu.

V letošním roce dojde k další akceleraci přechodu IT prodejců na modely poskytování řízených služeb (MSP). Tradiční IT prodejci budou v roce 2021 pod stále větším tlakem ze strany zákazníků požadujících rychlejší a kvalitnější služby společně se spolehlivější kybernetickou ochranou.

Hledáte řešení pro vzdálený monitoring a správu, ale nevíte co požadovat? Zde je seznam základních otázek ke zvažovanému RMM.

Proč využívat řešení RMM:

Z výše uvedeného přehledu od společnosti SolarWinds MSP dále vyplývá, že 54% IT administrátorů si dokáže představit úsporu až jedné hodiny práce denně díky využití moderních RMM nástrojů.

27% společností postižených kybernetickým útokem je přesvědčeno, že za úspěšným napadením jejich infrastruktury stojí manuální způsob, kterým provádějí patch management.

Stále více IT prodejců zjišťuje, že zastaralý break/fix model vyžadující fyzickou přítomnost u zákazníka začíná být příliš nákladný a je překážkou dalšího obchodního rozvoje.

Společnost ZEBRA SYSTEMS - distributor produktů SolarWinds MSP pro Českou republiku a Slovensko, proto připravuje pro své IT a MSP partnery celou řadu materiálů a webinářů, aby měli k dispozici dostatek informací k vyhodnocení a rozhodnutí ohledně přechodu či posílení svého MSP byznysu.

Článek SolarWinds MSP ze dne 27. ledna 2021 - středa

Další články od SolarWinds MSP