logo itpoint.cz

Společnost eTel hodnotí svou činnost v roce 2001 a představuje plány pro rok 2002

Společnost eTel včera uspořádala Setkání s novináři za účasti Ivana Pilného, nového generálního ředitele společnosti eTel, a Richarda Pince, provozního ředitele společnosti.

Liberalizace trhu postupuje, nároky na telekomunikačního operátora rostou.

Praha - 6. prosince 2001 - Představitelé společnosti eTel na dnešním Setkání s novináři zhodnotili činnost společnosti v roce 2001 a zároveň představili další plány do roku 2002. Podle provozního ředitele Richarda Pince nepostupuje liberalizace telekomunikačního trhu podle očekávání, což ovlivňuje také vývoj podnikání v této oblasti.

"V březnu byla uzavřena propojovací dohoda s dominantním operátorem, což mělo za následek vysoký nárůst klientů zejména v oblastech mimo Prahu. Z hlediska času je však celý proces liberalizace telekomunikací zpožděn a zásadní regulační kroky ČTÚ se odrážejí také ve výsledcích hospodaření společnosti eTel," uvedl Richard Pinc.

I přes to zaznamenala společnost eTel v letošním roce 240 % nárůst objemu volání ve vlastní síti oproti roku 2000 a znovu deklarovala svůj cíl zaujmout druhé místo na trhu telekomunikačních operátorů. Mezi více než 1100 firemních klientů, využívajících zejména hlasových služeb, patří např. GE Capital, ČSOB, HVB, Tatra Kopřivnice, Daewoo Avia, Aero Vodochody, hotel Movenpick, Regus, GiTy, Nokia, Tesco, Čokoládovny Nestlé, Wrigley, Grund, Český rozhlas, Česká filharmonie, Rádio Svobodná Evropa a další.

"Dlouhodobým cílem společnosti eTel je stát se poskytovatelem komunikačních služeb pro informační společnost, která se u nás postupně rozvíjí. Pro menší a střední firmy musí být tato služba efektivní a musí umět překonat bariéry nedostatku zdrojů - jak lidských, tak finančních," komentoval situaci na trhu alternativních telekomunikačních služeb Ivan Pilný, nový generální ředitel společnosti eTel.

"Naším hlavním úkolem tedy zůstává stanovení propojovacích cen pevných sítí pro rok 2002. Nutnou podmínkou pro postup liberalizace trhu telekomunikací a rozvoje podnikání v tomto sektoru je však včasné zprovoznění služby call-by-call (krátká individuální volba čísel pro jednotlivá volání) Českým Telecomem," dodal Pinc.

Budoucí cíle společnosti eTel se opírají o tři základní směry :

  1. obohacení portfolia služeb se zaměřením na malé a střední podniky
  2. vyhledávání partnerů pro rozvoj obchodu
  3. efektivita poskytovaných služeb

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Článek ze dne 7. prosince 2001 - pátek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou