logo itpoint.cz

RadioMobil snížil po stížnosti spotřebitelů cenu SMS v soutěži Melouny se valí

Společnost po stížnosti Sdružení na ochranu spotřebitelů snížila cenu krátkých textových zpráv SMS v rámci soutěže Melouny se valí z pěti korun na úroveň ceny podle tarifu zákazníka. Firma snížení cen zákazníkům zpětně vyrovná za již odeslané SMS, uvedl mluvčí Jiří Hájek.

Mobilní operátor RadioMobil snížil po stížnosti Sdružení na ochranu spotřebitelů cenu krátkých textových zpráv SMS v rámci soutěže Melouny se valí z pěti korun na úroveň ceny podle tarifu zákazníka. Firma snížení cen zákazníkům zpětně vyrovná za již odeslané SMS, uvedl mluvčí Jiří Hájek.

Sdružení na ochranu spotřebitelů si nedávno stěžovalo ( >>> ), že RadioMobil při upoutávkách na soutěž klame veřejnost, když nesděluje vyšší cenu za odeslanou SMS. "Jsme nuceni uznat, že v případě soutěže Melouny se valí jsme dostatečně nevyužili všech dostupných informačních kanálů. Někteří zákazníci tak mohli soutěžit, aniž byli seznámeni s úplnými soutěžními podmínkami," uvedl generální ředitel Roland Mahler.

Zpětné vyrovnání cen za tyto SMS se uskuteční do konce ledna 2003. Informace o přijatých opatřeních zákazníci získají na infolince 4603.

V soutěži Melouny se valí RadioMobil od začátku prosince slibuje miliónové výhry vylosovaným zákazníkům, kteří mu pošlou SMS se správně vyplněným heslem, jež vyhlašuje pro každý den.

ČTK

Článek ze dne 20. prosince 2002 - pátek