Soutěž pro malé a střední exportéry, Exportní cena DHL, získala v letošním 9. ročníku své existence novou podobu. Hlavním důvodem pro inovaci Exportní ceny DHL byla snaha ji otevřít a zpřístupnit širšímu okruhu českých podnikatelů. Důraz byl kladen také na potřebu zvýšení motivace exportérů ve vybraných regionech České republiky. Soutěž nyní tvoří čtyři nové kategorie: malá společnost, středně velká společnost, cílová destinace a regionální výsledky. Systém hodnocení tak výrazně rozšířil okruh společností, které se v soutěži utkávají.
"Očekáváme, že 2N v soutěži opět uspěje. Je to pro nás potvrzením, že mezi českými společnostmi, které exportují, patříme ke špičce. Umístění v minulých ročnících i poděkování za ně patří všem našim spolupracovníkům z týmu zahraničního obchodu, kteří se řadí mezi nejlepší exportéry, které tuzemské firmy mají," říká Oldřich Stejskal, generální ředitel 2N.
Článek ze dne 29. listopadu 2006 - středa