logo itpoint.cz

Další články k tématu: INTERAKCE

Automatizace a interakce se zákazníkem pomůže dostat lidi zpět do kamenných obchodů

logo ADASTRA, s.r.o.
091020-PÁ Lidem se vzhledem k pandemii koronaviru do obchodů moc nechce. Proto obchodníci zkouší např. do výloh instalovat chytré ...

Platforma GINIS se otevírá širokému okruhu vývojářů

logo GORDIC spol. s r. o.
120919-ČT GORDIC uvolňuje popis rozhraní své integrační platformy GINIS - umožňuje tak online interakci mezi platformou a externími ...

Virtuální asistent Andělín pomáhá pacientům po mrtvici s návratem do aktivního života

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
040619-ÚT Asistent postavený na platformě IBM Cloud + IBM Watson umožňuje pacientům a jejich rodinám klást ...

Umělá inteligence v bankovnictví

logo Accenture Central Europe
110417-ÚT Nástroje podporované umělou inteligencí mohou pomoci bankám určit preference spotřebitelů a pomoci ...