logo Imper CZ s.r.o.
Tomáš Berger

Tomáš Berger

Jednatel společnosti Imper CZ

LinkedIn

Představte si, že navštívíte web svého potenciálního klienta či partnera a chcete se o něm dozvědět více. Než abyste hledali majitele domény a potom informace v databázi, která o firmě prozradí více, stačí jeden klik ve webovém prohlížeči a vše je na dosah ruky.

Díky tomuto pluginu jsou k dispozici stejné informace, které by uživatel získal po přihlášení do systému, ale bez nutnosti dalšího zbytečného klikání. Doplněk ocení především obchodníci, kteří při přípravě na schůzku či oslovení firmy zkrátka nechtějí ztrácet čas.

Naší dlouhodobou strategií je stát se stabilním partnerem pro PR, komunikační a mediální agentury a společnou symbiózou poskytnout perfektní servis klientům.

Hlavní těžiště Monitory zůstává v zajištění maximálně kvalitního monitoringu s možností dalšího vyhodnocování, který vychází z námi vyvíjeného IT řešení na míru a ze zpětné vazby. I nadále platí, že nemáme ambici konkurovat agenturám v interpretaci dat.

Dlouhodobým posláním společnosti Imper CZ je podporovat neziskový sektor, a proto jsme rádi, že spolu s naším partnerem Sprinx Consulting můžeme zdarma zpřístupnit integraci služby.

Merk je největší ucelenou databází firem a živnostníků v ČR, navíc obsahuje i doplňující data, jako jsou obraty, seznamy statutárních orgánů a mnoho dalších informací.

Snažíme se posouvat hranice využívání big data v obchodu. Nová generace Leady poprvé vylepšuje rozlišovací schopnost analýzy přístupů na stránky na konkrétní osoby včetně jednoduchého přehledu jejich uživatelského chování.

Jako první přinášíme jednoduše vizualizovanou a ihned použitelnou vazbu mezi newsletterovými rozesílkami a následným chováním příjemců na webových stránkách. Doposud anonymní informace o přístupech interpretujeme tak, aby na jejich základě byla možná jasná a přesně cílená obchodní akce.

Považujeme za důležité, že naše nástroje Merk a Monitora slouží k hlídání veřejného zájmu. Nároční partneři, jako je organizace Transparency International, jejichž cílem je dohledávat informace v nejširším možném kontextu, jsou pro nás cennou zpětnou vazbou na pokročilost našich produktů.

Merk i Monitora poslouží především pro vyhledávání a předzpracování dat pro další interní analýzy Transparency International.

Nyní jsme dokončili intenzivní ladění služby a vyjednávání podoby spolupráce s mediálními domy. Díky tomu můžeme poskytovat našim klientům již nyní zcela nadstandardní servis. Každé dva týdny chceme představit alespoň jedno pro stávající klienty zdarma dostupné vylepšení. Monitoru již intenzivně ladíme s feedback group, která se skládá ze zástupců komunikačních agentur, nyní zakládáme také panel složený přímo ze žurnalistů.

Výhledově chceme zapojit také korporátní a veřejný sektor. Za posledních 20 let se přístup k českému monitoringu médií moc nezměnil, proto jsme vytvořili novou platformu, která posouvá monitoring do druhé generace.

Připravili jsme toto API řešení právě z toho důvodu, abychom uživatelům co možná nejvíce zjednodušili práci při vyplňování webových formulářů.

Stačí zadat první písmena názvu společnosti a vybrat ze seznamu tu správnou, nebo zadat IČ. Navíc je jeho implementace velice jednoduchá a náklady na realizaci a následný provoz API jsou velmi nízké.

Cool letní akce datového centra Coolhousing