logo SkyNet a.s.

Společnost SkyNet mění firemní image i obchodní strategii

Přední poskytovatel řešení pro bezpečnou komunikaci po jedenácti letech změnil firemní identitu a chce se stát jedničkou v segmentu managed security services.

Od letošního jara se firemní barvy SkyNetu mění z modré na černo - červenou. Společnost představila moderní korporátní identitu. Ta je dovršením změny obchodní strategie, kterou SkyNet prošel v posledních měsících.

"Nová korporátní image má být zejména jasným signálem pro trh, že jsme prošli zásadní změnou," říká generální ředitel společnosti Petr Janda. "SkyNet byl historicky vnímán zejména jako poskytovatel připojení k internetu, datových a hlasových služeb. Od letošního roku se ale chceme mnohem více profilovat jako lídr v oblasti bezpečnostních řešení pro datové přenosy a telekomunikace. Chceme se stát českou jedničkou v segmentu managed security services," dodává s tím, že společnost investovala do nové firemní identity, kterou vytvořilo studio designéra Michala Nováka, stovky tisíc korun.

Firma nové strategii přizpůsobila nejen firemní image, ale zejména portfolio poskytovaných služeb a chystá se expandovat. "Už na jaře uvedeme na trh nové produkty pro datovou a telekomunikační bezpečnost. Hodláme také pokračovat v naší akviziční politice. V únoru jsme například převzali zákaznickou bázi internetového providera ESNet," vysvětluje Janda.

Článek SkyNet a.s. ze dne 17. dubna 2007 - úterý

Další články od SkyNet a.s.

tesena fest 2018