Od letošního jara se firemní barvy SkyNetu mění z modré na černo - červenou. Společnost představila moderní korporátní identitu. Ta je dovršením změny obchodní strategie, kterou SkyNet prošel v posledních měsících.
"Nová korporátní image má být zejména jasným signálem pro trh, že jsme prošli zásadní změnou," říká generální ředitel společnosti Petr Janda. "SkyNet byl historicky vnímán zejména jako poskytovatel připojení k internetu, datových a hlasových služeb. Od letošního roku se ale chceme mnohem více profilovat jako lídr v oblasti bezpečnostních řešení pro datové přenosy a telekomunikace. Chceme se stát českou jedničkou v segmentu managed security services," dodává s tím, že společnost investovala do nové firemní identity, kterou vytvořilo studio designéra Michala Nováka, stovky tisíc korun.
Firma nové strategii přizpůsobila nejen firemní image, ale zejména portfolio poskytovaných služeb a chystá se expandovat. "Už na jaře uvedeme na trh nové produkty pro datovou a telekomunikační bezpečnost. Hodláme také pokračovat v naší akviziční politice. V únoru jsme například převzali zákaznickou bázi internetového providera ESNet," vysvětluje Janda.
Článek SkyNet a.s. ze dne 17. dubna 2007 - úterý
SkyNet vměstnal 30 manažerů do jednoho Atomu
SkyNet hledá dealery na Slovensku
František Ďuriš je novým obchodním ředitelem SkyNetu
Další díl SkyNet Security Days se povedl
SkyNet zaznamenal úspěch na IDETU
FortiGate 224B je ve finále IT produkt roku 2007
Společnost SkyNet mění firemní image i obchodní strategii
SkyNet se stává distributorem společnosti Fortinet Inc.