logo Telefónica O2 Czech Republic a.s.

O2 odměňuje za každé dobití

Balíčky služeb zdarma, věcné ceny nebo dovolená v hodnotě 100 tisíc Kč. Každý zákazník předplacené O2 karty nyní získá jednu ze zaručených odměn za každé dobití kreditu v minimální výši 200 Kč. Hra startuje 3. října 2009 ve 14,00 hodin.

"Soutěž Dobij a vyhraj, která trvala od února do července tohoto roku, se setkala u uživatelů předplacených služeb s mimořádným ohlasem. Celkem se o hodnotné ceny ucházelo více než 600 000 zákazníků. A jelikož naším záměrem je odměňovat všechny věrné zákazníky předplacených O2 karet, přicházíme nyní s programem Odměna za dobití, kterýodměňuje úplně všechny. Vše, co pro to zákazník musí udělat, je pouze dobít si kredit, jít na stránku www.odmenazadobiti.cz, vložit svůj unikátní kód a zaručená odměna ho nemine. Navíc čím častěji si zákazník dobije, tím více odměn dostane.," říká Adrian Garrett, marketingový ředitel pro předplacené služby společnosti Telefónica O2.

Pravidla soutěže

Nárok na odměnu mají automaticky všichni zákazníci předplacených služeb, kteří si dobijí kredit v minimální hodnotě 200 Kč. Ti, kteří si dobijí 400 Kč a více, mají šanci získat ještě lepší odměny. Po každém dobití obdrží zákazník formou SMS zprávy unikátní kód, který vyplní na webové stránce soutěže odmenazadobiti.cz a obratem zjistí, jakou ze zaručených odměn získal. Na stejných stránkách bude každý den zveřejněno 100 výherních okamžiků a ke každému z nich vypsána atraktivní věcná odměna. Zákazník, který si dobije kredit v daný čas nebo nejdříve po něm, získává příslušnou věcnou odměnu. Sto zákazníků tak má možnost si každý den odnést hodnotnou odměnu v podobě televize s plochou obrazovkou, notebooku, mobilního telefonu, digitálního fotoaparátu, DVD přehrávače či poukázky na nákup zboží a zážitků. Pro všechny zákazníky, kteří nezískají jednu z věcných odměn, jsou automaticky připraveny balíčky služeb s bezplatným voláním, SMS, MMS či Internetem v mobilu.

Hlavní výhra

Všichni zákazníci, kteří v daném měsíci využili svůj kód a vložili ho na odmenazadobiti.cz, zároveň získávají možnost soutěžit o dovolenou snů dle vlastního výběru v hodnotě 100 000 korun. Pokaždé, když vloží svůj kód, dostanou možnost odpovědět na soutěžní otázku. Ti, kteří si dobijí v hodnotě 400 Kč a více, získají jednu šanci na správnou odpověď navíc. O hlavní výhru se bude soutěžit vždy jednou měsíčně, podmínkou účasti je registrace.

Reklamní kampaň

Hlavním motivem reklamní kampaně jsou gumové kachničky. Ty se budou objevovat nejen v ATL a BTL komunikaci, ale lidé se s nimi setkají také "na živo" v ulicích patnácti českých měst. Kachničky na sobě ponesou kódy s odměnou, které lze bez nutnosti dobití využít s kteroukoli předplacenou O2 kartou.

Článek Telefónica O2 Czech Republic a.s. ze dne 30. září 2009 - středa

Další články Telefónica O2 Czech Republic a.s.

Vánoční provoz v sítích O2

Služba O2 Managed WAN vyhlášena IT produktem roku

LG GD510, mobilní telefon se solárním panelem

Telefónica O2 má novou reklamní agenturu

Zaměstnanci O2 podpořili nákupem vánočních dárků chráněné dílny

Změny ve vedení společnosti Telefónica Europe

1188 přináší telefonní budky v mapách

Mobilní zábava se slevou až 40 %

O2 naděluje na rok internet na doma i na cesty za stejnou cenu

Vánoce s O2 TV

Emporia TALKpremium, nový telefon pro seniory od Telefónica O2

1188 partnerem Evropské databanky

O2 Internet za 500 Kč a navíc bez závazku

Vánoční nabídka O2 pro mobilní zákazníky

Komplexní nabídka O2 mobilní reklamy na novém webu

Mobilní operátoři vytvořili společný etický kodex pro prodej po telefonu

Nechte svůj starý mobil pomáhat

Telefónica posiluje aktivity v oblasti společenské odpovědnosti

Enterprise Security od O2

Telefónica O2 získala dvě významná ocenění v soutěži pro systémové integrátory a ICT společnosti Top Program

O2 přináší vzájemné volání ve skupině až sedmi přátel zdarma

Telefónica O2 představuje svou koncepci eHealth

O2 odměňuje za každé dobití

O2 poskytne technické zabezpečení návštěvě papeže Benedikta XVI.

O2 NEON L+ a O2 NEON XL, dva nové tarify v řadě O2 NEON

O2 Internet na celý rok za 500 Kč měsíčně

Mobilní síť nové generace přichází do Liberce, Karlových Varů a Zlína

Telefónica O2 podeváté partnerem Strun podzimu

Setkejte se osobně s Richardem Müllerem

O2 přináší přímé přenosy ELH přes internet i v mobilním telefonu

O2 novinky na září 2009

Internet v mobilu pro předplacenkáře za 20 Kč týdně

O2 nabízí dva internety za cenu jednoho

O2 nabízí pomoc po povodních

O2 Záloha uchová kontakty z mobilu v bezpečí

O2 ZERO má u zákazníků mimořádný úspěch

O2 posiluje svou pozici v segmentu firemních zákazníků

Zpravodajství iDNES KOMBI celý srpen zdarma

Spojení se světem zajistí Madonně O2

O2 přináší limitovanou edici Kabát mobilních telefonů

Mobilní síť nové generace se rozrostla do Hradce Králové a Pardubic

Finanční výsledky Telefónica O2 Czech Republic za první pololetí 2009

Kvídovo volání se mění

Telefónica O2 to rozbalí v Kácově

O2 zjednodušuje účtování mobilních dat

Telefónica O2 a její zaměstnanci darují 1 milion korun obětem povodní

Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí

O2 TV přináší filmové léto

O2 Zero, mobilní tarif bez paušálu, bez úvazku

Mobilní síť nové generace se rozrůstá do dalších krajských měst