logo AARON GROUP spol. s r.o.

Vodafone Chat

Vodafone rozšiřuje online komunikaci svého Centra péče o zákazníky o novou aplikaci Vodafone Chat, která optimalizuje počet příchozích hovorů a přijatých e-mailů. Dodavatelem řešení je společnost AARON GROUP.

Ihned po nasazení chatu došlo k výraznému posunu z hlediska vytíženosti eMail Care týmu. Mnoho dotazů je nyní zodpovězeno přímo bez nutnosti telefonického kontaktu či zasílání e-mailu, čímž se značně snížil čas potřebný pro vyřešení požadavků klientů.

Chatový modul mimo jiné obsahuje modul autentizace zákazníků, FAQ (Frequently Asked Questions), Cobrowse, e-mailovou podporu (email Care), kde zákazníci zadávají incidenty prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailů či sociálních sítí.

Řešení je vyvinuto nad komponentně orientovanou technologií Oracle RightNow Web Experience, což je cloudová platforma zastřešující podporu a vztahy se zákazníky.

"Odpovědností našeho týmu bylo zajistit Vodafone Chat od začátku do konce, tedy od specifikace požadovaného chování pro různé komunikační eCommerce kanály, přes programování a konfiguraci konzole RightNow až po podporu při samotném nasazení", uvádí Zdeněk Hoffmann, obchodní ředitel AARON GROUP.

Před spuštěním chatu proběhly externí bezpečnostní testy, při kterých byla prověřována zneužitelnost systému včetně ověření, zda systém neobsahuje skryté bezpečností chyby.

Vodafone se společností AARON GROUP spolupracuje již mnoho let a právě Vodafone Chat je nejnovějším spuštěným projektem.

Další články k tématům - bezpečnost - cloud - chat - Oracle - Zdeněk Hoffmann

Článek AARON GROUP spol. s r.o. ze dne pondělí 20. července 2015

Další články od AARON GROUP spol. s r.o.

Vodafone Chat