YouTube videa IPEX představují produkty a služby se zaměřením na firemní komunikaci. Vysvětlují, jak fungují inteligentní nástroje pro zákaznickou podporu, které zjednodušují práci zákaznického servisu a zkvalitňují budování dobrých vztahů se zákazníky.
Podívejte se na záznam webináře a zjistěte, jak Vám umělá inteligence může ušetřit čas a zbavit Vás rutinních úkonů.
Kolega Jaroslav Šalko v něm představuje nové AI funkce v Helpdesku, které zefektivní Vaši práci a zlepší uživatelský komfort.
Nechte se inspirovat, jak může AI pomáhat i Vám.
TASY je naším zákazníkem už přibližně 5 let. Podívejte se, v čem je pro ně naše Omnichannel aplikace přínosná, a také jaké společné plány chystáme do budoucna – protože je stále na čem pracovat a co zdokonalovat.
Podívejte se, jaké nové funkce jsme přidali do našeho omnichannel řešení v roce 2024. Tyto inovace zefektivní komunikaci se zákazníky, zlepší jejich zkušenost a optimalizují pracovní postupy.
Zjednodušte si již dnes díky inteligentním komunikačním službám IPEX práci zákaznického servisu. V naší nabídce naleznete voiceboty i chatboty, stejně jako přehledný systém shromažďování dat. Díky AI komplexním službám můžete zvýšit efektivitu poskytovaných služeb zákazníkům.
Využijte i vy příležitosti a pečujte o svůj zákaznický servis. S IPEXem máte navíc vše na jednom místě v jedné aplikaci. 🎯
Rádi bychom vás pozvali ke shlédnutí webináře, kde vám ukážeme, jak zjednodušit komunikaci se zákazníky díky propojení IPEX ústředny a RAYNET CRM. Toto propojení vám umožní efektivněji spravovat zákaznické hovory přímo z CRM, čímž ušetříte čas a zlepšíte kvalitu služeb.
Na webináři se dozvíte, jak zjednodušit nábor, automatizovat procesy a publikovat nabídky na pár kliknutí. Překonejte strach z nových systémů a zefektivněte výběr kandidátů pomocí moderních nástrojů.
V tomto krátkém videu vám ukážeme, jak snadno propojit ústřednu s CRM Raynet. Sledujte náš rychlý a přehledný návod, jak zefektivnit svou komunikaci a správu zákazníků díky této integraci.
Podívejte se na video recenzi od našeho dlouholetého partnera, který sdílí, jak vnímá naše neustálé změny a inovace a doporučuje každému, aby se k nám přidal.
Podívejte se, jak jsme díky jednoduchosti systému a obsluhy pomohli firmě Global Assistance, což minimalizovalo potřebu velkého zaškolování operátorů a usnadnilo jejich práci.
Podívejte se, jak jsme pomohli firmě DEXIS SLOVAKIA rychle a flexibilně řešit zákaznické centrum během pandemie COVID-19, a jak se těší na nasazení voicebota a chatbota pro další zefektivnění práce.
Podívejte se na recenze společnosti ARP Elektro Group, která s naší pomocí úspěšně zvládla potřeby komunikace s klienty, zejména mimo pracovní dobu a o svátcích, díky našemu voicebotovi. Tento systém jim umožňuje poskytovat nepřetržitou podporu a technickou pomoc zákazníkům.
Na webináři se můžete podívat na představení Helpdesku, který je jeden z částí naší Omnichannel aplikace. Dozvíte se o funkcích sumarizace požadavků a návrhu odpovědí, stejně jako o možnostech využití Iframes a výkazů práce.
Na webináři se dozvíte o propojení AI kontaktního centra IPEX s moderním systémem sledování vozidel od Ecofleet. Spojením těchto technologií získáváte nejen efektivní sledování a správu vozidel, ale také bezproblémovou komunikaci mezi týmem zákaznické péče a servisními pracovníky, což vede k rychlejšímu řešení problémů a zlepšenému zákaznickému servisu.
S Praha Music Center spolupracujeme od roku 2015 a již 8 let můžeme hovořit o dobře nastavených vztazích. Oceňujeme jejich otevřenost a zodpovědný přístup ke svým zákazníkům, stejně jako k nám. Poslechněte si videozáznam reference od manažerky zákaznické péče Hany Vyšatové, která shrnula naši spolupráci. Celé video - https://www.ipex.cz/#video-reference. Pokud chcete také zlepšit nastavení komunikačního servisu, začněte s IPEXem.