Miroslav Michalko |
|
Ředitel společnosti CELKOM Praha |
|
Rozumím tomu, proč se odboráři rozhodli uskutečnit stávku takto mírným a rozumným způsobem, aby prakticky nenarušila běžný provoz pošty. V předvánočním období pošta už tradičně čelí silné kritice. Případné problémy na pobočkách a zloba zákazníků by budoucí vyjednávací pozici odborářů určitě neprospěly. Stávka se ještě spíše projeví ve větším počtu nedoručených zásilek, které si lidé budou muset vyzvedávat přímo na pobočkách. |
Systém Zaslat.cz umožňuje zadávat zásilky také hromadně pomocí rozšířeného webového rozhraní ve speciální sekci webové aplikace. Další možností je import zásilek z CSV nebo XLS souboru. K dispozici je také napojení na systémy třetích stran pomocí webových služeb, tzv. API rozhraní (REST JSON/XML, SOAP XML). Tyto nástroje jsou vhodné pro zákazníky, kteří realizují větší počet zásilek - typicky e-shopy, kamenné prodejny, inzertní portály a další. |
Díky systému Zaslat.cz se výrazně zvýšila efektivita logistického procesu a posílání balíků našeho e-shopu ShopBlackBerry.cz. Je to pro nás velmi jednoduché a sami si vybíráme přepravce podle ceny, rychlosti doručení i hodnocení jiných uživatelů. Za kvalitní přepraví služby přitom platíme nižší ceny, neboť provozovatel Zaslat.cz má s přepravci uzavřenou zasilatelskou smlouvu a odbavuje velké množství zásilek. |