logo CCV, s.r.o.

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Česká výrobní firma VMS Vision nasazením CRM od CCV Informační systémy vyřešila hned několik potřeb najednou. Dodané řešení pomáhá s péčí o zákazníky a řízením celé distrtibuční sítě.

Spolu se zkvalitněním péče a samotného způsobu práce se svými zákazníky nový CRM systém funguje zejména jako řešení pro řízení distribuční sítě. To vše spolu s krátkou dobou návratnosti vložené investice a bezproblémovou integrací s podnikovým informačním systémem představuje pro obchod i marketing VMS Vision účinného pomocníka.

"Budování vztahů se zákazníky je pro výrobní firmy tohoto typu zcela klíčové, a proto jsme rádi, že zde CRM systém pomáhá detailnímu porozumění individuálních zákaznických požadavků. To pak v konečném důsledku vede k lepšímu zacílení široké nabídky vyráběných produktů," říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services společnosti CCV Informační systémy.

Lepší řízení distribuční sítě se projevuje do návratnosti investice

Společnost VMS Vision se během své 20leté historie stále více zaměřovala na konstruování a samotnou výrobu svého portfolia, známého pod značkou ekoTAB, přičemž průběžně budovala síť stabilních a perspektivních obchodních partnerů.

"Našim cílem je zaměřit se na to, co umíme nejlépe, tedy vývoj a výrobu vizuálních prostředků, které usnadňují lidem sdělování myšlenek. Úspěšný prodej našich výrobků koncovým zákazníkům je však neméně důležitý. Jsem proto rád, že jsme nasazením nového CRM získali, mimo jiné, efektivní nástroj k řízení celé naší distribuční sítě," říká Libor Kožoušek, jednatel společnosti VMS Vision.

Systém Microsoft Dynamics CRM dodala společnost CCV Informační systémy a je zde využíván v on-line verzi s využitím platformy Microsoft Azure a napojen na stávající ekonomický systém QI. Návratnost investice do na míru upraveného systému a všech uživatelských licencí je podle odhadů vedení společnosti 18 měsíců.

Přehled a úspora času pro vedení, marketing i obchodníky

Díky novému CRM tak s pomocí funkcí, jako je segmentace dealerů, přesná evidence obchodních aktivit, plánování a kontrola obchodníků, automatická tvorba objednávek a šablon nabídek nebo příprava na schůzku se stávajícím či potenciálním zákazníkem, dochází k úspoře významného množství času. Jednotliví obchodníci a jejich vedení tak mohou lépe zacílit péči o zákazníky.

Zvýšenou výkonnost díky nasazení CRM systému zaznamenává nejen obchod, ale také marketing VMS Vision. Procesy komunikace s obchodníky i zákazníky jsou nyní nejen efektivně řízeny, ale také vzájemně koordinovány. V případě společnosti VMS Vision se jedná jak o kompletní správu marketingových kampaní a jejich vyhodnocování, tak i o správu odpovědí na tyto kampaně, zavedení emailových šablon nebo nástrojů segmentace zákazníků - marketingových seznamů.

Integrací CRM se službou MailChimp navíc lze využít automatizace emailových kampaní a v konečném důsledku i lepší získání přehledu o tom, co zákazníky VMS Vision skutečně zajímá.

Článek CCV, s.r.o. ze dne 4. května 2016 - středa

Další články CCV, s.r.o.

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI

Modul EDI komunikace pro Microsoft Dynamics NAV 2015

Vladimír Horák je novým ředitelem divize Business Solutions v CCV Informační systémy

MAKRO používá ORION eKatalog pro sběr informací o produktech dodavatelů

Rychlé provozní financování se službou ORION Instantní platba

MALL.cz má hlavní cenu za nejlepší EDI projekt roku 2014 s řešením od CCV

Ladislav Chovítek posiluje marketingový tým CCV Informační systémy

EDI komunikace se u maloobchodních obchodních řetězců prosazuje stále častěji

Microsoft Dynamics CRM pomáhá v péči o zákazníky COMPAS automatizace

Inovace a mobilní řešení - nová divize CCV

CCV Informační systémy výrazně zvyšuje dynamiku svého růstu

Nové funkce v Registru vinic

CCV Instantní sklad - skladová evidence jako služba

Divize eBusiness CCV Informační systémy personálně posiluje

WMS řešení řízení skladů pro Microsoft Dynamics AX