logo CCV, s.r.o.

Elektronické avízo úhrady platby pro dodavatele OBI

OBI Česká republika dává svým dodavatelům avíza o úhradách plateb elektronicky prostřednictvím vzájemné EDI komunikace - zprávou REMADV - avízem o úhradě platby. EDI řešení CCV pro elektronickou výměnu dat a bezpapírovou komunikaci je dostupné, jednoduché a lze jej rychle nasadit.

Zajímavou možnost mohou v těchto dnech využít dodavatelé společnosti OBI Česká republika. Stačí souhlasit s její nabídkou a rozšířit vzájemnou EDI (Electronic Data Interchange) komunikaci o novou zprávu REMADV - avízo o úhradě platby.

Získají tím nejen okamžitou informaci o odeslání platby ze strany OBI Česká republika, ale ušetří i čas při mnohdy náročném dohledávání a párování plateb k jednotlivým fakturám. Řešení EDI komunikace v OBI Česká republika zajišťuje společnost CCV Informační systémy.

Nasazení zprávy REMADV v OBI Česká republika je logickým pokračováním úspěšného zavedení EDI zpráv ORDERS (objednávka), INVOIC (faktura) a DESADV (dodací list). Dodavateli zboží dává cennou informaci o odeslání platby, případně více plateb - zpráva REMADV se totiž využívá i pro souhrnné platby, kdy jedna platba pokrývá více faktur.

Samotná zpráva pak informuje, které faktury byly uhrazeny. Zprávu může její příjemce dále použít například k rozdělení souhrnné platby z bankovního výpisu a napárování jednotlivých částek na faktury.

Dosavadní více než šestileté zkušenosti s EDI komunikací a důvody pro nasazení zprávy REMADV shrnuje Stefan Jass, IT manager v OBI Česká republika, do jehož kompetence koordinace a řízení EDI projektů patří: "Elektronická výměna dat se nám velmi osvědčila, a proto přistupujeme k jejímu dalšímu rozšiřování. Novou EDI zprávu REMADV si můžeme představit jako elektronické avízo o úhradě platby, které naši dodavatelé využijí k automatickému párování plateb. Výsledkem je mimo jiné zjednodušená orientace v dohledávání uskutečněných finančních toků."

V OBI Česká republika je většina dodavatelů do EDI komunikace již zapojena, lze tedy očekávat jejich zájem o rozšíření vzájemné elektronické komunikace i prostřednictvím zprávy REMADV.

"Těší mě, že se EDI komunikace v OBI dále rozšiřuje, je to důkazem jejích nezpochybnitelných přínosů. V případě zprávy REMADV předpokládám, že budou OBI další firmy, zejména ty, které hradí faktury souhrnně, následovat", uvádí David Reichel, ředitel divize eBusiness společnosti CCV Informační systémy a doplňuje: "Případné potíže s automatickým zpracováním zprávy na straně dodavatelů navíc vylučuje fakt, že je k dispozici také v čitelné podobě ve formátu PDF emailem."

Další články k tématům - eBusiness - EDI - fakturace - PDF - platby - David Reichel

Článek CCV, s.r.o. ze dne středa 6. března 2013

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI