logo itpoint.cz

Další články k tématu: KONVERZACE

Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu

logo Daktela s.r.o.
03.12.20-ČT Chytré systémy pro sdílení informací o veškeré interakci se zákazníkem napříč všemi procesy pomáhají firmám zajistit efektivitu ...

Virtuální asistent Andělín pomáhá pacientům po mrtvici s návratem do aktivního života

logo IBM Česká republika, spol. s r.o.
04.06.19-ÚT Asistent postavený na platformě IBM Cloud + IBM Watson umožňuje pacientům a jejich rodinám klást ...

Chatbot v roce 2019 v ČR

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
04.03.19-PO Co by mohla přinést konverzační umělá inteligence českým zákazníkům v roce 2019? Asociace dala dohromady názory čtyř ...

Digitální asistent TOBi pomáhá v komunikaci se zákazníky Vodafonu

logo Vodafone Czech Republic a.s.
03.09.18-PO TOBi funguje díky technologii IBM Watson Assistant a od června 2018 se s ním zákazníci Vodafonu mohou setkat ...

Diskrétnost informací podceňujeme mnohem víc než bezpečnost dat

logo AUDIOPRO s.r.o.
11.05.18-PÁ Velké riziko představuje laxní přístup lidí a firem k dobrému zabezpečení soukromí. Například citlivé soukromé informace týkající ...

Sound Masking pro větší klid i soukromí pacientů

logo AUDIOPRO s.r.o.
07.08.17-PO Společnost Cambridge Sound Management představuje řešení Qt Patient Privacy System - nový systém pro zajištění soukromí ...

Sound Masking potlačuje rušivé hluky a zajištění soukromí

logo AUDIOPRO s.r.o.
16.09.15-ST Sound Masking je řešení pro ochranu soukromí a snížení okolních zvuků či ruchů. Systému maskování zvuku nabízí inovativní, jednoduché a ...