logo itpoint.cz

Další články k tématu: OMNICHANNEL

Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky

logo atlantis telecom spol. s r.o.
09.01.19-ST Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících ...

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

logo Algotech, s.r.o.
23.11.18-PÁ Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném ...

Podniková IT řešení s dvacetiletou historií

logo MIBCON a.s.
20.11.18-ÚT MIBCON slaví 20 let na trhu - společnost nyní zaměstnává 150 lidí a pracuje pro největší světové firmy, spolupracuje s dynamickými ...

20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení

logo MIBCON a.s.
25.10.18-ČT Společnost MIBCON oslavila 20 let na trhu v pražské MeetFactory. Zde se setkali zaměstnanci, kteří za celou dobu firmou prošli s rodinnými ...

Omnichannel je největším trendem v retail byznysu

logo MIBCON a.s.
05.09.18-ST Největší současnou výzvou pro celý segment retailu je přechod do plnohodnotného Omnichannel byznysu. Dnešní ...
<< První< PředchozíPoslední stránka