logo itpoint.cz

Další články k tématu: OMNICHANNEL

Moderní call centrum v cloudu

logo Algotech, a.s.
07.10.22-PÁ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr ...

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

logo Algotech, a.s.
26.09.22-PO Přestože se komunikace vlivem pandemie na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové ...

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ...

Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela

logo Daktela s.r.o.
19.11.21-PÁ NFON AG - evropský poskytovatel cloudové firemní komunikace zaměřené na hlasové služby, rozšiřuje ...

Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
20.09.21-PO Omnichannel Daktela pomáhá rychle a spolehlivě zvládat nápor tisíce hovorů, e-mailů a dalších zpráv od ...

Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví

logo Daktela s.r.o.
01.09.21-ST Umožňuje nahrávat všechny hovory mezi pacienty a zdravotními pracovníky, což výrazným způsobem napomáhá k celkové ...

Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela

logo Daktela s.r.o.
13.04.21-ÚT Titul Superbrands získají značky s vynikající pověstí - zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní ...

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.
15.11.19-PÁ Migrace do cloudu se stává trendem péče o zákazníky posledních let - je to dáno zejména rostoucími nároky ...

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

logo MIBCON a.s.
22.03.19-PÁ Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně ...

Omnichannel šetří čas operátorů a zlepšuje zákaznický servis

logo Conectart s.r.o.
01.02.19-PÁ Technologická novinka Omnichannel propojuje informace o volajícím, které již v minulosti uváděl e-mailem, ...
Stránka 1/2Další >