logo

Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky

Omnichannel Daktela pomáhá rychle a spolehlivě zvládat nápor tisíce hovorů, e-mailů a dalších zpráv od zákazníků nákupní galerii Muziker. Dokáže sjednotit veškerou komunikaci do jednoho přehledného systému s plnohodnotnou integrací dalších aplikací firmy.

"U Daktely si ceníme zejména toho, že pokrývá prakticky všechny možné komunikační kanály, kde s námi zákazník něco řeší - od úvodní poptávky, přes řešení objednávky až po případné reklamace. Jak náš e-shop rychle rostl, zjistili jsme, že potřebujeme mít komunikaci kompletně pod kontrolou, a to umožňoval jedině tento software. Dříve vznikala řada chyb v komunikaci např. z neprovázanosti jednotlivých systémů, to se nyní díky Daktele zcela vyřešilo," říká e-shop manager Peter Minich z internetové galerie Muziker.

Prakticky jakákoliv, větší i menší, firma může využít některou z výhod, které přináší využívání komunikačního modulárního softwaru Daktela. Např. získáte kompletní přehled nad dosavadní komunikací s jednotlivými zákazníky, přičemž důležité informace o každém z nich máte neustále po ruce.

Nezanedbatelným přínosem je také to, že Daktela šetří čas i peníze, protože se ve firmě vyhnete opakovaným telefonátům nebo emailům a získáte tak dlouhodobě spokojeného klienta.

Komunikační software Daktela umožňuje také plnohodnotnou integraci dalších firemních aplikací - propojení CRM s dalšími systémy dovoluje spravovat informace z jednoho bezpečného místa, kde se evidují veškeré tikety (požadavky) daného zákazníka nebo společnosti.

Pro řadu firem je důležité také to, že Daktela poskytuje kvalitní technickou podporu, její odborníci jsou k dispozici v režimu 24/7/365, navíc komunikují v češtině.

Nyní si můžete vyzkoušet zdarma, jak funguje software Daktela.

Další články k tématům - CRM - email - eshop - hovory - komunikace - omnichannel - zdarma - Peter Minich

Článek ze dne 20. září 2021 - pondělí

Další články od Daktela s.r.o.