logo

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém trhu neustále roste potřeba komplexních, a přitom snadno použitelných řešení kontaktních center s přehlednou a transparentní omnichannel komunikací.

"Komunikace stále více obsahuje kromě standardního objednání zboží také podrobnější a komplexnější poradenství, což ovšem zvyšuje nároky na jednotlivé operátory kontaktních center. Proto vycházíme tomuto trendu vstříc s naším softwarem Daktela, který firmám umožňuje kontakt se zákazníky všemi komunikačními kanály. Jde tedy o přehlednou a transparentní omnichannel komunikaci, a zároveň bezproblémovou integraci s dalšími důležitými aplikacemi a různými ekonomickými systémy," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.

V nejbližších letech se budou komunikační systémy v kontaktních centrech rozvíjet zejména v rámci umělé inteligence (AI). Např. moderní chatboty a voiceboty již zvládají pomocí stále přesnějších algoritmů a neustálého strojového učení odpovídat na různé dotazy zákazníků a vyřeší i řadu složitějších problémů.

Některé vyspělé voiceboty dnes umí vést s uživatelem dokonce i dialog. Z dlouhodobého hlediska uspějí na trhu firmy a e-shopy, které budou stále více využívat různých vymožeností AI, a to i v komunikaci se svými zákazníky.

Stále více lidí vše řeší přímo z pohodlí svého domova, čemuž se musí přizpůsobit obchody a e-shopy ve spolupráci s logistickými firmami a uvedený trend má výrazný vliv i na celý průběh komunikace mezi zákazníkem a daným obchodníkem.

Zákazník si dnes může při nákupu vybírat nejenom z velmi široké nabídky různých produktů a služeb, k dispozici má ovšem také celou řadu možností, jak zaplatit. Může si také určit, kde si chce daný produkt převzít.

Článek ze dne 16. prosince 2021 - čtvrtek

Další články od Daktela s.r.o.