logo itpoint.cz

Další články k tématu: CHATBOT

Regulace umělé inteligence podle DSA a AI Actu

logo Český telekomunikační úřad
28.08.25-ČT Přínos obou nařízení lze shrnout jako snahu o vyvážení vlivu jednotlivých systémů - v případě AI Actu i produktů - a o ...

Konverzační AI a chatboty se staly již běžnou součástí našeho života

logo Agnostix, s.r.o.
05.08.25-ÚT Podle průzkumu služby Bot Doctor, která se specializuje na zlepšování kvality a výkonu chatbotů a voicebotů, má s těmito aplikacemi zkušenost ...

AI CoPilot v nové verzi GFI Archiver 15.9

logo GFI Software
17.07.25-ČT Nově dostupná AI komponenta pro archivaci podnikové elektronické pošty a souborů v řešení GFI Archiver umožňuje lepší identifikaci ...

AI analýza a optimalizace veškeré komunikace s klienty

logo Agnostix, s.r.o.
10.07.25-ČT E.V.A. Insights - inovativní platforma pro hlubokou analýzu konverzací napříč všemi digitálními i hlasovými kanály pomáhá firmám rychle ...

Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela

logo Daktela s.r.o.
20.03.24-ST Do čela globální technologické společnosti Daktela, která poskytuje firmám svůj software pro komunikaci se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti a také pro komunikaci ...

Nenechte se okrást podvodníky na internetových bazarech

logo ESET software spol. s r. o.
25.08.23-PÁ Česko je v součastnosti terčem podvodných kampaní, které cílí především na uživatele online tržišť jako je Sbazar, eBay ...

Novinky a zajímavosti ze světa AI, BI a chatbotů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
11.08.23-PÁ Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků za druhé čtvrtletí roku ...

Novinky ze světa AI, BI a chatbotů

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
09.12.22-PÁ Asociace za lepší ICT řešení přináší pravidelné shrnutí zajímavých článků za třetí čtvrtletí roku 2022 z oblasti AI, BI ...

Moderní call centrum v cloudu

logo Algotech, a.s.
07.10.22-PÁ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr ...

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

logo Algotech, a.s.
26.09.22-PO Přestože se komunikace vlivem pandemie na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové ...
Stránka 1/5Další >