logo itpoint.cz

Další články k tématu: VOICEBOT

Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela

logo Daktela s.r.o.
20.03.24-ST Do čela globální technologické společnosti Daktela, která poskytuje firmám svůj software pro komunikaci se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti a také pro komunikaci ...

Moderní call centrum v cloudu

logo Algotech, a.s.
07.10.22-PÁ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr ...

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

logo Algotech, a.s.
26.09.22-PO Přestože se komunikace vlivem pandemie na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové ...

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

logo Algotech, a.s.
04.02.22-PÁ Umělá inteligence v cloudových aplikacích dokáže firmám pomáhat při zpracování dat ve smyslu prediktivní ...

Voicebot pomáhá ohroženým seniorům

logo Conectart s.r.o.
24.01.22-PO Nový edukativní projek Policie ČR chrání seniory před podvodným voláním, které útočí na jejich emoce. Pachatelé ...

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
16.12.21-ČT Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém ...

Digitální trendy roku 2021

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
04.02.21-ČT Mezi hlavní trendy v digitalizaci zařazuje Asociace za lepší ICT řešení na základě svého pravidelného shrnutí odborných publikací ...

Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu

logo Daktela s.r.o.
03.12.20-ČT Chytré systémy pro sdílení informací o veškeré interakci se zákazníkem napříč všemi procesy pomáhají firmám zajistit efektivitu ...

Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
12.11.20-ČT Komunikační software Daktela dokáže jako první ve firmě zachytit příchozí komunikaci, analyzovat ...