logo Agnostix, s.r.o.

AI analýza a optimalizace veškeré komunikace s klienty

E.V.A. Insights - inovativní platforma pro hlubokou analýzu konverzací napříč všemi digitálními i hlasovými kanály pomáhá firmám rychle a srozumitelně odhalit slabá místa i nové příležitosti v zákaznické komunikaci. Využívá k tomu generativní AI, strojové učení a specializované jazykové modely bez nutnosti složitých interních vývojů.

"Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne. Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys. Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem. V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti," říká Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.

Platforma, která spadá do nové a rychle se rozvíjející oblasti tzv. Conversation Intelligence, je navržená pro snadné napojení na libovolnou technologii a pokrývá celé spektrum komunikačních kanálů - od chatbotů a voicebotů po e-mailové nebo sociální platformy. Výsledky zobrazuje v přehledném a uživatelsky přívětivém rozhraní, kde jsou všechny důležité metriky vizualizovány srozumitelně i pro uživatele bez analytického zázemí.

Lidé tak nemusí trávit hodiny manuální analýzou dat - všechny důležité informace mají k dispozici ihned, a to včetně trendů, typických chyb, míry úspěšnosti odpovědí nebo změn v sentimentu. Pomocí pokročilého filtrování lze odhalit i malé nuance v komunikaci.

Compliance i poklady v konverzacích

Díky své modulární architektuře je E.V.A. Insights snadno škálovatelná - dokáže sloužit jak menším týmům, tak globálním korporacím s desítkami komunikačních kanálů. Umožňuje pracovat nejen s daty v reálném čase, ale i s historickými záznamy, a to i bez nutnosti API integrace.

Zároveň přináší důležitý nástroj pro kontrolu souladu komunikace s firemními i legislativními pravidly (compliance), upozorňuje na závadně vedenou komunikaci jak ze strany společnost, tak i klientů, a hlídá možnou kompromitaci komunikačního kanálu.

Výstupy analýz slouží také jako kvalitní trénovací materiál pro zlepšování tréninku AI modelů.

Prevence i audit problémů v komunikaci s klienty

Nástroj E.V.A. Insights doplňuje unikátní službu Bot Doctor, kterou Agnostix představil na konci roku 2024. Zatímco Bot Doctor se zaměřuje na léčbu již vzniklých problémů, které virtuální asistenty, voiceboty i chatboty trápí, E.V.A. Insights se soustředí hlavně na průběžnou optimalizaci.

Společně tak tvoří ucelené řešení pro prevenci i audit problémů, které by jinak zůstaly skryté až do chvíle, kdy negativně ovlivní klientskou zkušenost nebo reputaci značky. Obě služby jsou navržené s důrazem na praktičnost a okamžitou využitelnost.

Proto také Agnostix umožňuje na svém webu nahrát několik konverzací a rovnou se podívat, jak si např. firemní bot vede v každodenním režimu.

Od Insights si podobně jako od Bot Doctora firma slibuje rozšíření svých služeb z Česka do Evropy a dále do světa. Ani pro jednu ze služeb totiž není jazyk žádnou bariérou. Odhalit nefunkčního bota nebo optimalizovat firemní komunikaci umí Agnostix prakticky v jakémkoliv běžném jazyce.

Článek Agnostix, s.r.o. ze dne čtvrtek 10. července 2025

Další články od Agnostix, s.r.o.