E.V.A. Insights - inovativní platforma pro hlubokou analýzu konverzací napříč všemi digitálními i hlasovými kanály pomáhá firmám rychle a srozumitelně odhalit slabá místa i nové příležitosti v zákaznické komunikaci. Využívá k tomu generativní AI, strojové učení a specializované jazykové modely bez nutnosti složitých interních vývojů.
"Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne. Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys. Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem. V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti," říká Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.
Platforma, která spadá do nové a rychle se rozvíjející oblasti tzv. Conversation Intelligence, je navržená pro snadné napojení na libovolnou technologii a pokrývá celé spektrum komunikačních kanálů - od chatbotů a voicebotů po e-mailové nebo sociální platformy. Výsledky zobrazuje v přehledném a uživatelsky přívětivém rozhraní, kde jsou všechny důležité metriky vizualizovány srozumitelně i pro uživatele bez analytického zázemí.
Lidé tak nemusí trávit hodiny manuální analýzou dat - všechny důležité informace mají k dispozici ihned, a to včetně trendů, typických chyb, míry úspěšnosti odpovědí nebo změn v sentimentu. Pomocí pokročilého filtrování lze odhalit i malé nuance v komunikaci.
Díky své modulární architektuře je E.V.A. Insights snadno škálovatelná - dokáže sloužit jak menším týmům, tak globálním korporacím s desítkami komunikačních kanálů. Umožňuje pracovat nejen s daty v reálném čase, ale i s historickými záznamy, a to i bez nutnosti API integrace.
Zároveň přináší důležitý nástroj pro kontrolu souladu komunikace s firemními i legislativními pravidly (compliance), upozorňuje na závadně vedenou komunikaci jak ze strany společnost, tak i klientů, a hlídá možnou kompromitaci komunikačního kanálu.
Výstupy analýz slouží také jako kvalitní trénovací materiál pro zlepšování tréninku AI modelů.
Nástroj E.V.A. Insights doplňuje unikátní službu Bot Doctor, kterou Agnostix představil na konci roku 2024. Zatímco Bot Doctor se zaměřuje na léčbu již vzniklých problémů, které virtuální asistenty, voiceboty i chatboty trápí, E.V.A. Insights se soustředí hlavně na průběžnou optimalizaci.
Společně tak tvoří ucelené řešení pro prevenci i audit problémů, které by jinak zůstaly skryté až do chvíle, kdy negativně ovlivní klientskou zkušenost nebo reputaci značky. Obě služby jsou navržené s důrazem na praktičnost a okamžitou využitelnost.
Proto také Agnostix umožňuje na svém webu nahrát několik konverzací a rovnou se podívat, jak si např. firemní bot vede v každodenním režimu.
Od Insights si podobně jako od Bot Doctora firma slibuje rozšíření svých služeb z Česka do Evropy a dále do světa. Ani pro jednu ze služeb totiž není jazyk žádnou bariérou. Odhalit nefunkčního bota nebo optimalizovat firemní komunikaci umí Agnostix prakticky v jakémkoliv běžném jazyce.
Článek Agnostix, s.r.o. ze dne čtvrtek 10. července 2025
AI analýza a optimalizace veškeré komunikace s klienty
AI pomáhá se zpracováním přirozeného jazyka v prostředí Salesforce