logo Daktela s.r.o.

Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela

NFON AG - evropský poskytovatel cloudové firemní komunikace zaměřené na hlasové služby, rozšiřuje své produktové portfolio pro kontaktní centra o nový produkt vícekanálového kontaktního centra - Contact Center Hub od společnosti Daktela.

Řada studií ukazuje, že digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti všech velikostí stále důležitější. Roste potřeba profesionálních, a přitom snadno použitelných, řešení kontaktních center. Mezi klíčová kritéria, která Contact Center Hub zcela splňuje, patří možnost kontaktu všemi komunikačními kanály - omnichannel komunikace, integrační možnosti, spolehlivost a podpora.

"Na trh cloudových kontaktních center jsme se zaměřili již před lety. Tento trh má náročné požadavky, primárně na dostupnost, podporu a míru adaptability. S naším produktem jsme se rychle stali předním poskytovatelem v rámci ČR a SK. Nyní vstupujeme do další fáze naší expanze v Evropě se společností NFON," říká Richard Baar, generální ředitel a zakladatel společnosti Daktela.

Contact Center Hub nabízí pokročilé funkce kontaktního centra pro velké korporátní společnosti a je zároveň jednoduše škálovatelný pro menší a střední firmy. NFON plánuje nabízet Daktela řešení od Q2 2022.

"Na evropské firmy je vyvíjen obrovský tlak na další rozvoj digitalizace, aby zůstaly maximálně konkurenceschopné, zejména pokud jde o obchodní komunikaci. Komunikační rozhraní se zákazníkem je přitom klíčovým faktorem úspěchu. Zatímco větší společnosti jsou někdy již o krok napřed, pro mnoho středně velkých společností tento důležitý proces teprve začíná. Prostřednictvím spolupráce se společností Daktela nabízíme evropským společnostem technologicky unikátní řešení. Ve společnosti Daktela máme silného partnera, který pro naše řešení představuje pečeť kvality Made in Europe," říká Dr. Klaus von Rottkay, generální ředitel společnosti NFON AG.

Trh CCaaS (Contact Center as a Service) v Evropě představoval v roce 2020 přibližně 27% z celkového trhu kontaktních center ve výši 778 milionů USD. Do roku 2027 se očekává průměrné tempo růstu 17% ročně.

To odpovídá zhruba 2,3 miliardám USD. Společnosti s 50 až 1000 zaměstnanci - strategický cíl společnosti NFON - představují 80% celkového trhu CCaaS v Evropě.

Článek Daktela s.r.o. ze dne pátek 19. listopadu 2021

Další články od Daktela s.r.o.

Nabídka zaměstnání