logo Daktela s.r.o.

IT práce ve společnosti Daktela s.r.o.

Infrastructure Engineer

Náplň práce: Administrace XenServer/KVM virtuálního prostředí a dedikovaných serverů + správa a rozvoj cloudové infrastruktury v několika datacentrech + administrace síťové infrastruktury - switche, firewally, VPN + troubleshooting, technická podpora, performance tunning + administrace monitorovacího systému (Zabbix) + administrace zálohovacího systému.

PHP Developer - CST

Náplň práce: Možnost práce na zajímavých projektech - Chytrá karanténa - systém pro trasování pozitivních a rizikových kontaktů v rámci boje proti Covid-19; Interní informační systém - nástroje a technologie podporující vnitrofiremní procesů + programování v PHP a Javascriptu - spolupráce na vývoji informačních systémů souvisejících s implementací aplikace pro kontaktní centra v praxi + podílení se na integraci Daktely do služeb 3. stran - například integrace na Slack, Microsoft Teams, Dynamics 365, Salesforce apod. + integrace s různými externími systémy (Google, MS Teams, Salesforce a mnoho dalších) + studium novinek a jejich implementace do praxe.

DevOps Developer

Náplň práce: Programování v PHP - spolupráce na vývoji platformy pro kontaktní centra (telefonní hovory, webové chaty, SMS, emaily, Facebook, WhatsApp, Viber) + ladění, konfigurace a performance tuning Linuxu a aplikací (RabitMQ, Redis, Kafka, MySQL) + možnost ponořit se do tajů VOIPu v rámci Asterisku (Stasis) + příprava podvozku a systémů pro naše aplikační developery + studium novinek a jejich implementace do praxe.

Project Manager

Náplň práce: Budeš se podílet na řízení interních rozvojových projektů firmy + budeš řídit projekty u největších zákazníků ne českém trhu + closure a lessons learned při dokončení projektu + čeká Tě příprava rozpočtu / odhadů pracnosti + budeš mít odpovědnost za dodržování termínů + budeš se také účastnit výběrových řízení + budeš řídit a hodnotit průběh projektu.

PHP Developer

Náplň práce: Programování v PHP a Javascriptu - spolupráce na vývoji webové platformy pro kontaktní centra (telefonní hovory, webové chaty, SMS, emaily, Facebook, WhatsApp, Viber) + integrace s různými externími systémy (Google, Office 365, MS Teams, Salesforce a mnoho dalších) + studium novinek a jejich implementace do praxe.
Stránka 1/3Další >