logo MIBCON a.s.

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

Pohodlný vícekanálový prodej je spolu s nabídkami na míru základem péče o co nejlepší zákaznickou zkušenost. Zákazníci chtějí pohodlně nakupovat tam, kde právě jsou - v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i e-shopu.

Hranice mezi jednotlivými prodejními kanály mizí a zákazníci je přestávají vnímat odděleně, berou je jako jeden celek. Je normální objednat si zboží online a následně si jej vyzvednout na pobočce, stejně tak je normální přijít do obchodu a zjistit, že i když tam daný produkt nemají, mají ho jinde a pošlou mi ho domů.

"Největší výzvou současného retailu je plynulý přechod do plnohodnotného omnichannel byznysu. A to proto, že to zákazník tak chce. Zákazník dnes neřeší, jestli nakupuje online v e-shopu, mobilní aplikaci či stojí v kamenném obchodě. Chce mít konzistentní informace, nabídku a možnosti napříč všemi kanály. Vícekanálový přístup je zkrátka realitou dneška a stává se naprostou nutností pro budoucnost," říká Ondřej Dědina, ředitel společnosti MIBCON.

Boom internetového byznysu svého času sváděl k představám, že vše bude online a doba kamenných prodejen je u konce. Čas ale ukázal, že zákazníci chtějí spíše pestrou a jednotnou nabídku v řadě možností nákupu. Firmy pak nemají jinou možnost, než se přizpůsobit.

Nabídky na míru

Moderní technologie zásadně proměňují způsob kontaktu se zákazníky. Umějí vytvářet svět zážitků a zkušeností přizpůsobených na míru.

Podle aktuální studie Accenture Technology Vision 2019 může být přizpůsobení se zákaznickým požadavkům na míru a jejich dodávka v reálném čase obrovskou možností získání konkurenční výhody. Studie doporučuje nahlížet na každou příležitost jako na individuální a momentální trh okamžiku.

Zkušenosti společnosti MIBCON ukazují, že již dnes se každý pátý prodejce vážně zajímá o nákup technologií, které umožňují sestavovat nabídky zákazníkům zcela na míru.

Nejmladší spotřebitelská generace, mileniálové, je dokonce od prodejců vyžaduje.

Další články k tématům - eshop - konkurence - nákupy - obchod - omnichannel - retail - zákazník - Ondřej Dědina

Článek MIBCON a.s. ze dne pátek 22. března 2019

Další články od MIBCON a.s.

MIBCON Group zastřešuje holdingovou strukturu skupiny firem MIBCON

Implementace SAP eNeschopenka

Omnichannel vychází vstříc zákazníkům s nabídkami na míru

Konzultační společnost MIBCON DIMA rozšiřuje skupinu MIBCON

Chytré sklady pomáhají řešit nedostatek zaměstnanců v logistice

Ochrana soukromí a dat pro SAP

Podniková IT řešení s dvacetiletou historií

SAP Commerce seminář

20 let MIBCONU na trhu v oblasti podnikových IT řešení

Omnichannel je největším trendem v retail byznysu

Digitální transformace a strojové myšlení zvyšuje efektivitu výroby

Personalizované nabídky pro vánoční nákupy na míru

Nezastupitelná role SAP Hybris Commerce v moderní obchodní společnosti

Děčínské vývojové centrum mib:lab přispívá k regionálnímu rozvoji

Jak lépe poznat přání a potřeby zákazníků

Vývojové centrem mib:lab nabírá další zájemce o technické vzdělávání

Vývojové centrum mib:lab spolupracuje s absolventy a studenty technických škol v Děčíně

IT řešení pro řízení skladů a optimalizaci zásob pomáhá eshopům

Správa služebních cest v mobilu pro SAP uživatele

Kvalitní IT řešení pomáhá zajistit vysokou úroveň firemní bezpečnosti

IT odborníků je stále málo a poptávka po nich poroste

MIBCON získává nové kompetence v odvětví výrobních a projektově řízených firem

Dokonalé vyhodnocování výkonnosti prodeje v retailu

Big Data mění celý inovační proces

MobileIdea - soutěž o nejlepší nápad firemní mobilní aplikace

Mibcon jako první v ČR s certifikací pro SAP HANA

Podzimní úterky na MIBCONu 2013

Nadační fond Klíček s podporou Mibconu

Trendy v zákaznických systémech pro utility

Identifikace nespolehlivého plátce DPH v SAP

Mobilní informační systémy s integrací do podnikového ERP

MIBCON členem aliance vedoucích SAP dodavatelů pro Čechy a Slovensko

Cena poroty IFMA CZ pro MIBCON za projekt v oblasti facility managementu