logo eD system a.s.

Daniel Vondráček

Marketingový ředitel společnosti eD system a.s.

Daniel Vondráček - eD system a.s.logo eD system a.s.LinkedIn

Název eD Profi jsme zvolili účelově, neboť prodejci, kteří pod touto značkou působí, jsou opravdovými profíky. V oboru IT a komunikační techniky se často pohybují i desítky let a svým zákazníkům nabízí letité znalosti a zkušenosti. S pronikáním technologií do našich domácností se stává profesionální poradenství v této oblasti klíčovým faktorem při nákupu IT produktů.

Pro prodejce několikrát do roka zdarma pořádáme školení a semináře nebo připravujeme katalog s akčními produkty, který roznášíme koncovým zákazníkům v okolí prodejen.

Petr Slouka

Výkonný ředitel společnosti eD system a.s.

Petr Slouka - eD system a.s.logo eD system a.s.LinkedIn

Nemáme ambici provozovat další z řady e-shopů, který prodává IT zboží. Proto ani na nově spuštěném webu edprofi.cz e-shop nenajdete.

Našim cílem je pomoci zákazníkům v regionech získat odborné poradenství v oblasti IT a nabídnout jim široké portfolio produktů za konkurenceschopné ceny.

Daniel Vondráček

Marketingový ředitel společnosti eD system a.s.

Daniel Vondráček - eD system a.s.logo eD system a.s.LinkedIn

Oceněný zářijový eD WORLD jsme uspořádali na téma svět barev a zaměřili jsme se na produkty zobrazující barvy, jako jsou tiskárny, monitory, projektory a smartphony.

Daniel Vondráček

Marketingový ředitel společnosti eD system a.s.

Daniel Vondráček - eD system a.s.logo eD system a.s.LinkedIn

V páté hodnocené kategorii soutěže ChannelWorld Awards 2017 jsme skončili na druhém místě, což do následujícího roku bereme jako příležitost se nadále posouvat dále.

Roman Antes

Marketingový specialista značky LYNX společnosti eD system a.s.

Roman Antes - eD system a.s.logo eD system a.s.LinkedIn

Mým hlavním cílem je dostat LYNX na zahraniční trhy. Postupně bych z něj chtěl vybudovat silný brand a soustředit se na snadnou uchopitelnost produktů. Velkou výzvou je také správné rozlišení strategií pro B2B a B2C trh. Chtěl bych se také více věnovat rozšiřování marketingových aktivit na sociálních sítích, aby se počítače distributora dostaly do většího povědomí.

Co se týče mobilit, chtěl bych rozvinout nové projekty, jako je videotvorba, recenze produktů a posilování marketingu značky XIAOMI.