logo WEBCOM a.s.
Martin Tunys

Martin Tunys

Key Account Manager oblasti automotive společnosti WEBCOM

LinkedIn

Z pohledu vlastní potřeby výrobce na reporting a BI nemusí být integrované řešení v ERP systému dostatečné. Výrobce, který chce mít podrobný přehled o výkonnosti celého výrobního a dodavatelského řetězce a na základě těchto znalostí pak potřebuje činit odpovídající manažerská rozhodnutí, se zákonitě dostane do situace, kdy potřebuje sofistikované BI řešení.

To mu pak umožňuje velmi jednoduše sledovat jednotlivé klíčové ukazatele výkonnosti a provádět snadno a rychle jejich detailní analýzu. Vše bez nutnosti vytvářet další reporty přímo z ERP systému a jejich následné konsolidace.

Segment automobilového průmyslu je pro nás klíčový a dlouhodobě realizujeme implementační projekty s následnou servisní podporou pro významné automobilové společnosti nejen v Čechách, ale i po celé Evropě. Získání zastoupení v Polsku od společnosti incadea si velmi vážíme, a i proto je pro nás nyní klíčové zajistit efektivní fungování technické podpory tak, abychom byli schopni poskytovat služby na úrovni, na kterou jsou zvyklí zákazníci i na jiných trzích.

V tuto chvíli v Polsku již působí tým, který zajišťuje služby stávajícím zákazníkům. Zároveň si velmi dobře uvědomujeme, že požadavky klientů v Polsku mohou být v některých případech odlišné, než s jakými se setkáváme na ostatních trzích, jsme ale připravení přizpůsobit způsob poskytování služeb těmto zákazníkům.

Systém incadea.engine DMS je používán v řadě světových automobilových značek u více jak 70000 koncových uživatelů. Segment automobilového průmyslu je pro nás klíčový a dlouhodobě realizujeme implementační projekty s následnou servisní podporou pro významné automobilové společnosti nejen v Čechách, ale i po celé Evropě.

Získání exkluzivního partnerství v Polsku od společnosti incadea GmbH je pro nás potvrzením, že implementace řešení realizujeme na vysoké odborné úrovni. Zároveň je to také velký závazek k tomu, abychom nadále zvyšovali kvalitu a profesionalitu svých služeb a tím zlepšovali spokojenost zákazníků.