Nejnovější aktualizace DMS systému pro centrální správu dokumentů eDoCat přináší jednodušší a efektivnější práci s oprávněními. eDoCat řeší centrální firemní správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí workflow.
Aktualizace systému eDoCat reaguje na poptávku po dalším zdokonalení bezpečnostních mechanismů a přináší inovativní způsob řízení uživatelských oprávnění, díky kterému je řízení a prosazování bezpečnostních politik mnohem jednodušší a efektivnější.
Veškerá oprávnění uživatelů k přístupu ke složkám a dokumentům uloženým v DMS eDoCat lze nyní spravovat centrálně z jediného místa, a to z jednoho rozhraní nad celou složkovou strukturou a pro jednotlivé skupiny uživatelů.
Nechybí ani integrace s Active Directory nebo s některým z dalších obdobných systémů adresářových služeb.
"Všechny organizace pracují s dokumenty, které obsahují důvěrné a utajované informace. Musí tedy zajistit, aby k jednotlivým dokumentům měli přístup pouze ti uživatelé, kteří ho mít mají. Řízení z pohledu bezpečnosti by přitom mělo být nejen spolehlivé, ale také maximálně snadné a efektivní. A přesně to umožňuje náš inovativní přístup, který je součástí nejnovější aktualizace systému eDoCat. Velký důraz jsme kladli i na podporu centrálního řízení bezpečnosti a administrátoři tak mohou všechny související úkony provádět z jediného panelu, který nabízí globální přehled o nastaveních a přidělených právech," říká Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio.
Velkou výhodou, zejména pak ve větších firemních prostředích, je možnost oddělit práva administrátora systému eDoCat od obsahu. Jinými slovy - oprávnění správců lze nastavit tak, aby přístup k dokumentům vůbec neměli. Obdobně užitečné jsou i pokročilé možnosti reportování bezpečnostních nastavení, k dispozici jsou výstupy v grafické i textové podobě.
Výkonný a robustní systém pro podporu centrální správy dokumentů s řízením jejich oběhu pomocí workflow eDoCat postavila společnost Onlio na platformě Alfresco Community Edition a v první verzi jej představila v roce 2011.
Systém eDoCat nachází uplatnění u široké škály firemních zákazníků, kteří vedle špičkových funkcí vyžadují i vysokou míru bezpečnosti.
O kvalitách DMS systému eDoCat vhodného zejména pro malé a středně velké podniky a pro úřady i státní správu svědčí také celá řada získaných ocenění.
Mezi zákazníky využívající eDoCat patří například Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, Alzheimer Centrum nebo Diakonie ČCE.
Článek Onlio, a.s. ze dne pondělí 16. dubna 2018
Digitalizace firemních procesů je předpokladem kvalitního řízení
Nová verze DMS eDoCat přináší přepracované uživatelské rozhraní
Inovativní přístup k řízení a prosazování bezpečnostní politiky
Automatizované procesy řízení dokumentace zjednodušují práci manažerům kvality