DMS eDoCat 2019R3 má dále vylepšené náhledy dokumentů, další optimalizace pro pokročilé vyhledávání, celkové zvýšení rychlosti a větší možnosti uživatelského přizpůsobení systému s přepracovanou nástěnkou uživatele a její integrací do libovolného firemního intranetu.
"eDoCat neustále rozvíjíme nejen s ohledem na naše vize, ale především s cílem naplnit skutečné a v průběhu času získané požadavky zákazníků. Díky tomuto přístupu přijímají uživatelé nové verze bez tradiční averze ke změnám. Velmi dobře si také uvědomujeme, že spokojenost uživatelů je o pocitech. Jak z ergonomie ovládání, tak i z celkové svižnosti systému. Jsem proto velmi rád, že v nové verzi se nám podařilo vedle funkčních vylepšení dosáhnout i výrazného zvýšení výkonu - odezvy jsou nyní naprosto okamžité, a to je vedle kvality i široké škály funkcí další naše velká konkurenční výhoda," říká Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio.
Výkonný a robustní systém pro podporu centrální správy elektronických dokumentů s řízením jejich oběhu pomocí workflow eDoCat se po půlročním úsilí vývojového týmu dočkal třetí letošní aktualizace - 2019R3.
Nejviditelnější změnou je zcela přepracované vlastní uživatelé rozhraní, které doslova o několik řádů překonává předchozí rozhraní z verze 2019R1 založené na GUI platformy Alfresco.
Zásadní součástí nového uživatelského rozhraní je přepracovaná nástěnka uživatele. Nejenže lze pracovní plochu sestavit z vlastních komponent, je také možné ji integrovat prakticky do libovolného firemního intranetu. Uživatelé tak mohou maximálně využít své dosavadní znalosti stávajícího systému.
Verze 2019R3 mění podobu okna s náhledem dokumentu, vlastnostmi, akcemi a dalšími funkcemi pro práci s dokumentem. Nyní obsahuje inovované rozhraní pro práci s náhledem dokumentu, ale také přehlednou strukturu logicky uspořádaných záložek se všemi nástroji.
Užitečná je i možnost přímého tisku bez nutnost otevírání dokumentů v externím programu a snadné přidávání příloh, například dodatků smlouvy.
Změny se v nejnovější verzi týkají také vyhledávání - nyní lze zadávat i velmi komplexní dotazy přes všechny typy dokumentů. Tyto dotazy si lze uložit pro jejich budoucí snadné použití, např. na nástěnce uživatele.
Pomyslnou třešinkou na dortu je pak nový modul Model manažer pro vytváření vlastních dokumentových typů a další změny směrem k podpoře uživatelského přizpůsobení celého systému.
O kvalitách DMS systému eDoCat vhodného zejména pro malé a středně velké podniky a pro úřady i státní správu svědčí také celá řada získaných ocenění.
Mezi zákazníky využívající eDoCat patří například:
Článek Onlio, a.s. ze dne úterý 12. listopadu 2019
Digitalizace firemních procesů je předpokladem kvalitního řízení
Nová verze DMS eDoCat přináší přepracované uživatelské rozhraní
Inovativní přístup k řízení a prosazování bezpečnostní politiky
Automatizované procesy řízení dokumentace zjednodušují práci manažerům kvality