Společnost Symantec snížila vstupní požadavky, takže specializace je dostupná širšímu okruhu prodejců. Přidala také nové možnosti podpory, nástroje a finanční pobídky, jejichž cílem je pomoci partnerům společnosti Symantec odlišit se od konkurence a podpořit zvýšení tržeb za prodej a implementaci řešení společnosti Symantec. Nejnovější specializace Symantec napomáhá společnosti zaměřit se na pomoc partnerům oslovit efektivněji rostoucí trh malých a středních podniků.
"Nejdůležitějším přínosem rozšířené specializace je nový nástroj Small Business Margin Builder společnosti Symantec. Tento online nástroj pro registraci obchodních případů poskytuje SMB partnerům vyšší marže u vybraných obchodních příležitostí," říká Radim Kraut, Distribution Account Manager pro ČR a SR společnosti Symantec. "Oprávnění partneři budou moci kromě toho využívat rozšířenou technickou podporu včetně několika bezplatných prioritních zásahů technické podpory s dostupností 24 x 7. Partneři společnosti Symantec specializovaní na malé a střední podniky získají také 50 bezplatných licencí na interní použití řady vybraných produktů Symantec pro SMB, takže budou moci zákazníky lépe informovat o jejich specifických výhodách."
Společnost Symantec vyvinula také snadno použitelný nástroj Campaign Creator, který prodejcům pomáhá vytvořit přizpůsobitelné e-mailové kampaně, kterými mohou efektivněji oslovit potenciální zákazníky. Partneři mohou rovněž využít služeb pracovníků marketingové podpory společnosti Symantec, kteří poskytují proaktivní marketingovou podporu pro všechna řešení společnosti Symantec určená malým a středním podnikům.
Nedávný nezávislý průzkum provedený společností Applied Research jménem společnosti Symantec zdůrazňuje, že narůstají prodejní příležitosti pro partnery s tím, jak se ochrana informací dostává do středu zájmu malých a středních podniků. Tento průzkum ochrany informací Symantec SMB Information Protection Survey (červen 2010), který se dotazoval v oblasti EMEA v podnicích zaměstnávajících 10 až 499 lidí, zjistil, že střední výdaj na ochranu informací činí 14600 GBP (17593 EUR) ročně a že 67 % podniků považuje ztrátu dat za významné riziko pro svoji organizaci a 60 % udává, že stejně významným rizikem jsou také počítačové útoky.
"Pro obchodní partnery Symantec se připravují další rozšíření a inovace partnerských programů a specializací, které budou představeny na konferenci VISION 2010 5. - 7.10. 2010 v Barceloně. Tato výše popsaná Small Business specializace je první z nich, v průběhu října a listopadu budou mít partneři možnost seznámit se s dalšími programy na našich partnerských seminářích i prostřednictvím webových stránek PartnerNet", uvádí Lukáš Zima, Business Development Manager, Symantec ČR a SR. "Status specializovaného partnera pro SMB získalo v této chvíli 19 společností. V červnu byly v rámci partnerských dnů v Praze a Bratislavě předány certifikáty nejvýznamnějším partnerům společnosti Symantec."
Článek ze dne 26. července 2010 - pondělí
Nadměrné sdílení informací během svátků ohrožuje uživatele
Symantec Data Loss Prevention 11 zjednodušuje detekci a ochranu firemních dat
Cenově výhodné certifikáty GeoTrust SSL drží pozici jedničky
Hudební celebrity se staly obětí počítačových zločinců
Trendy v oblasti bezpečnosti a ukládání dat pro rok 2011
Petr Vojáček: nový Territory Account Managera Symantec pro ČR
Pečeť VeriSign vytvořila nový rekord v počtu zobrazeními za jediný den
Symantec Enterprise Vault: přední řešení v oblasti podnikové archivace dat
2010 Annual Study: oblast šifrování dat zaznamenala největší nárůst investic do IT
Podvodníci nabízejí kredit zdarma pro mobilní telefony
Facebook: Norton CZ ochrana před počítačovou kriminalitou
Norton 360 verze 5.0: Beta verze zdarma ke stažení a testování
Harry Potter a Relikvie smrti: podvodné nabídky spamerů
Symantec Hosted Endpoint Protection: komplexní zabezpečení pro malé a střední firmy
PGP Whole Disk Encryption: nová řešení šifrování od Symantec
Nové funkce zabezpečení pro Android, Apple, iPhone, iPad, Symbian a BlackBerry
Ubiquity: nová metodu boje s mutujícím škodlivým kódem
Přístup k dospělému obsahu je častěji blokován u zaměstnanců v kanceláři
Vir Stuxnet útočí na průmyslovou infrastrukturu
Ocenění Best of VMworld 2010 Gold Award pro Symantec NetBackup 7
Symantec Small Business Check-up: IT klinika pro malé firmy
Norton AntiVirus 2011 pro nejlepší ochranu počítače
Kompatibilita řešení Symantec Health úspěšně testována s PACS Siemens Healthcare
Počíače Fujitsu s ochranou Norton Internet Security
Neomezené uchovávání dat vede k nákladným chybám při správě informací
MessageLabs Intelligence Report: výsledky srpnové zprávy Symantec
Výborné hodnocení pro Norton Internet Security 2010
Nové aktualizace pro Backup Exec 2010
Symantec dokončil akvizici divize zabezpečení společnosti VeriSign
Norton Safe Web Lite identifikuje rizikové webové stránky
Vyjádření Symantec k medializovanému úniku dat ze sociální sítě Facebook
MessageLabs Intelligence Report, výsledky červencové zprávy Symantec
Symantec rozšiřuje příležitosti pro partnery v oblasti EMEA zaměřené na malé a střední podniky
Kyberzločin se už dnes zaměřuje na LOH 2012 v Londýně
V souvislosti s fotbalovým MS 2010 bylo spamu devětkrát víc než v roce 2006
Po zahájení MS ve fotbale 2010 se stupňují útoky škodlivého kódu a nevyžádané pošty
Trial verze Norton Internet Security do všech počítačů HP
Mobilní zařízení návštěvníků Mistrovství světa ve fotbale 2010 v ohrožení
Nárůst spamu v souvislosti s Misrovsvím světa ve fotbale 2010
Iniciativa Norton Everywhere posunuje bezpečnost na novou úroveň
Symantec Protection Suite Advanced Business Edition pro malé a střední podniky
Symantec Hosted Endpoint Protection pro komplexní ochranu počítačových systémů SME firem
Symantec nabídne nejširší možnosti ochrany šifrováním dat
Adam Palmer nastupuje do funkce Norton Lead Cybersecurity Advisor
Symantec představuje vylepšený globální partnerský program Hosted Services
MessageLabs Intelligence Report, výsledky dubnové zprávy Symantec