logo CCV, s.r.o.

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nasazením nového CRM od CCV Informační systémy přináší zefektivnění distribučních kanálů, podporu obchodních a marketingových aktivit, jejich přesnější zacílení na detailní znalost zájmu zákazníků a zvýšení výkonnosti vlastních pracovníků.

Hlavním cílem je využívat ucelený systém budování vztahu se zákazníky, který bude podporovat všechny distribuční kanály společnosti eD‘ system Czech. Již v první fázi nasazení je přitom realizována podpora call centra a pipeline managementu - systému správy obchodních příležitostí.

Součástí nasazení řešení Microsoft Dynamics CRM je už v první fázi integrace jak s digitální ústřednou call centra, tak i podnikovým informačním systémem. Stane se tak klíčovým nástrojem pro automatizaci marketingových kampaní, personalizaci webových stránek i direct marketingových aktivit. Smyslem je nastavit jednotný proces tvorby a správy obchodních příležitostí, který bude sdílený napříč všemi distribučními kanály. Potenciální zákazníky umožní lépe oslovit výhodnější nabídkou s využitím takzvaného lead scoringu.

"Jako zákaznicky orientovaná firma se chceme k našim zákazníkům chovat zcela osobně, přestože jich je skutečně velké množství. S pomocí CRM systému máme možnost lépe naplnit jejich očekávání. Víme, o jaké produkty se zajímají a které komunikační kanály upřednostňují. Díky tomu jsme jim připraveni nabídnout formou personalizovaných webů nebo relevantního oslovení ve správnou chvíli přesně cílenou a prakticky neodmítnutelnou nabídku. Cíl je přitom jediný - spokojený zákazník. Integrujeme CRM se stávajícími systémy a rozšiřujeme řadou inovativních nadstavbových řešení, proto jsme jako dodavatele vybrali CCV Informační systémy," říká Michal Pavlorek, E-commerce ředitel společnosti eD‘ system Czech.

Oproti stávajícímu CRM systému, který již nedostačoval rostoucím potřebám digitálního marketingu, dokáží v eD‘ system Czech nový Microsoft Dynamics CRM velmi dobře využít mimo jiné i dovnitř firmy, a to díky lepší měřitelnosti celé řady procesů souvisejících s obchodními a marketingovými činnostmi jako jsou telefonáty, úspěšnost emailového sdělení, prokliky v online kampaních nebo měření míry návratnosti dotazníkových šetření.

Správný obsah správným kanálem ve správnou dobu

CRM systém představuje prostředek pro budování kvalitnějších vztahů se zákazníky i díky schopnosti zjistit co nejvíce o jejich zájmech a potřebách. Varianty personalizace obsahu nabídek pak jsou prakticky neomezené, ať již emailem s vazbou na nástroje v MailChimp nebo s pomocí webových stránek. Vždy však musí odpovídat tomu, jaký obsah zákazníka zaujal v předchozí komunikaci.

"Využitím Microsoft Dynamics CRM a propojením s best of breed softwarem je možné vytvořit mimořádně přesná data, na základě kterých lze nejen vyhodnocovat obchodní potenciál jednotlivých zákazníků a efektivně ho využít, ale učit se z měřitelných výsledků a zlepšovat obchodní a marketingové procesy," říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services společnosti CCV Informační systémy.

Aktivity každého zákazníka jsou v CRM systému zaznamenávány a bodovány. Důležitá je především skutečnost, že se tak neděje na úrovni obecných čísel, ale zcela konkrétních uživatelů. Výsledkem pak je jejich seznam s přiřazenými konkrétními počty bodů. Čím vyšší skóre přitom uživatel má, tím vyšší je pravděpodobnost, že nakonec uskuteční obchod.

Ve správném okamžiku proto přichází cílená, na míru připravená nabídka společnosti eD‘ system Czech. V případě velkých skupin uživatelů pak CRM umožňuje i jejich detailnější segmentaci prostřednictvím tagování oblastí jejich zájmu včetně schopnosti sledovat, jak se tyto oblasti vyvíjejí v průběhu rozhodovacího procesu zákazníka.

Další články k tématům - automatizace - CRM - Dynamics - marketing - Martin Vokřál - Michal Pavlorek

Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 12. července 2016

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI