logo CCV, s.r.o.

Skladové hospodářství jako služba

Systém pro řízení skladů CCV Instantní sklad nově využívá cloudovou platformu Microsoft Azure a je poskytován formou služby. Nové funkce umožňují snadné nastavení pro efektivní řízení skladového hospodářství.

"Zákazníky jsme dokázali oslovit nabídkou standardizovaného řešení pro řízení skladů formou služby, kdy jediné, co potřebují, je připojení k internetu. Jedná se o logickou reakci na požadavky zákazníků, kteří cloudová řešení využívají pro jejich výhody stále častěji. S řešeními formou služby máme více než 15leté zkušenosti, a proto chceme nadále rozšiřovat paletu cloudových služeb, nově s využitím Microsoft Azure. Samotné datové úložiště má přitom skutečně špičkové parametry. Instantní sklad dokáže růst se zákazníkem tak, jak odpovídá jeho aktuálním potřebám. Tato skutečnost se pak jednoznačně odráží v optimalizaci nákladů na provoz systému," říká Václav Kameníček, ředitel divize, která se stará o výzkum a inovace ve společnosti CCV Informační systémy.

Všech rozšířených funkcí systému CCV Instantní sklad již od října 2015 mohou plně využít všichni stávající i noví uživatelé, pro které je tato služba (SaaS - Software as a Service) dostupná na cloudové platformě Microsoft Azure. Zákazníci navíc mají díky využití cloudové platformy Microsoft Azure automaticky k dispozici každou inovaci a tedy i všechny nové funkce.

Dokonalá logistika skladu

Řízení skladu s pomocí řešení Instantní sklad umožňuje nejen přesně evidovat stavy zásob a veškeré logistické informace o skladových položkách, ale také přehledně zobrazovat jejich umístění a v neposlední řadě řídit základní skladové procesy. Pokud logistik potřebuje jeden nebo více regálů či jiných skladovacích míst upřednostnit pro daný typ zboží, pak Instantní sklad sám hlídá tyto parametry v procesu vyskladnění, aniž by si jednotliví skladníci tento požadavek museli pamatovat.

Adresace zboží ve skladu je vedena až do úrovně přihrádky. Systém tak pomáhá optimalizovat procesy spojené s naskladněním a vyskladněním požadovaného zboží. Díky tomu Instantní sklad umí vybírat nejlepší trasy pracovníků pro vyskladňování zboží dle požadavků, které ve vlnách nasbírá na základě objednávek nebo interních požadavků výroby či obchodu.

Skladník je při výdeji veden a řízen nejen principem FIFO či jiné aktuální logistické strategie, ale je mu navržena i nejkratší možná cesta, při níž vyskladní vše potřebné. Instantní sklad nejvíce pomůže tam, kde při vychystávání chodí skladníci v dlouhých trasách mezi regály nebo dokonce bloudí po skladu.

Další články k tématům - Azure - cloud - inovace - logistika - optimalizace - SaaS - sklad - výroba - Václav Kameníček

Článek CCV, s.r.o. ze dne čtvrtek 19. listopadu 2015

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI