logo PROJEKTMEDIA s.r.o.
Jaroslav Veselý

Jaroslav Veselý

Jednatel společnosti PROJEKTMEDIA

nic

Díky náhodě se nám ozvaly nejdřív z lázní z Teplic s tím, že by rádi využívali MagicBox pro děti s fyzickým postižením a postupem času je MagicBox využíván i v několika pedagogicko-psychologických poradnách.

Řeší se i to, že by bylo možné vyvíjet programy speciálně pro postižené děti, jako je tomu v zahraničí, je to ale samozřejmě běh na dlouhou trať.

Herní sestavu stačí připojit do elektrické zásuvky, zapnout a můžete začít dětem promítat na měkkou projekční podložku na zemi cokoli, co se jinak běžně promítá na plátno či tabuli. Počítač se pak ovládá jednoduchými elektronickými pery či klávesnicí. Významnou roli zaujímá náš kouzelný koberec i při práci s dětmi s fyzickým postižením.

Díky umístění pracovní plochy na zem jsou vzdělávací hry dostupné i v rámci fyzioterapie či ergoterapie a pomáhají kombinovat několik činností dětí současně - pohyb, úchopovou motoriku, logické myšlení, koncentraci i vzájemnou komunikaci.

K velkému vylepšení došlo ve chvíli, kdy byl do Magix Boxu zaveden projektor Epson. Ten pomohl zlepšit některé z klíčových vlastností produktu, které jsou rovněž důležitými faktory pro spokojenost zákazníka. Patří mezi ně citlivost na světlo, ostrý obraz s příjemnými barvami a samozřejmě také radost dětí využívajících Magic Box, které mu říkají kouzelný koberec.

Projektor Epson je pro nás synonymem pro vysoce kvalitní a profesionální produkt. Naše klienty zase těší to, že Magic Box přináší radost dětem, protože si s ním mohou hrát bez ohledu na počasí. Pro paní učitelku totiž není jednoduché dětem vysvětlit, že magický koberec nemůže zapnout, protože zrovna svíti sluníčko.

Interaktivní tabule nejsou mobilní, celá pracovní plocha je pro děti nedosažitelná a ztrácí kontext, je potřeba mít volnou plochu, kam tabuli přidělat, učitelka nemůže pracovat s celou skupinou dětí najednou, navíc práce u tabule není pro takhle malé děti přirozená.

Oproti tomu interaktivní koberce, které se v mateřských školách objevují od roku 2013, představují pro předškolní děti nejvhodnější způsob výuky a možnost přirozeného rozvoje.

Děti získávají nové poznatky v prostředí, které je pro ně nejpřirozenější - na zemi - a vlastně ani nevědí, že se něco učí.