logo Blue Dynamic, s.r.o.
Karel Pecl

Karel Pecl

Managing Director společnosti Blue Dynamic

LinkedIn

Zákazník, který dlouho čeká ve frontě může být v prodejně dané značky také naposled. Mohu potvrdit, že tuto otázku čeští obchodníci řeší stále častěji. Technologie se naštěstí velice rychle zdokonalují, dnes není problém měřit a vyhodnocovat délku fronty, čas strávený ve frontě i související změnu nálady nakupujících.

Prodejci pak na tyto analýzy mohou adekvátně reagovat. Kromě řízení front nové systémy poskytují tzv. digitální demografická data, a tak má obchodník přesné informace o tom, kdo navštěvuje jeho prodejny.

Retailové společnosti mají stovky milionů korun ve zboží, které potřebují prodat, nejlépe za plnou cenu. Markantní je to například u spotřební elektroniky, která velmi rychle zastarává a ztrácí na ceně s každým týdnem. Proto je nezbytnou součástí systémů pro retailové společnosti predikce potřebných zásob a bezproblémová distribuce do všech kanálů.

Také správná motivace prodavačů na prodejnách je tím, s čím stojí a padá úspěšnost obchodu. Při implementaci je tak třeba software, který je dostatečně pružný na to, aby obchodník mohl kýženou změnu udělat.

Protože sami máme zkušenost z práce v retailu, dokážeme se vcítit do situace našich klientů a dodávat jim tak řešení, která jim přinášejí reálnou hodnotu v podobě kvalitativně lepších procesů a umožňují jim nabízet špičkovou personalizovanou zákaznickou zkušenost.

V současné době poskytujeme komplexní řešení a služby v oblasti informačních technologií společnostem s tisíci prodejnami ve 21 zemích Evropy.