logo MIBCON a.s.
Ondřej Dědina

Ondřej Dědina

Člen představenstva společnosti MIBCON

LinkedIn

Největší výzvou současného retailu je plynulý přechod do plnohodnotného omnichannel byznysu. A to proto, že to zákazník tak chce. Zákazník dnes neřeší, jestli nakupuje online v e-shopu, mobilní aplikaci či stojí v kamenném obchodě.

Chce mít konzistentní informace, nabídku a možnosti napříč všemi kanály. Vícekanálový přístup je zkrátka realitou dneška a stává se naprostou nutností pro budoucnost.

S tím, jak roste šíře činností a technologií dodávaných skupinou MIBCON, potřebujeme diverzifikovat a pokrýt jednotlivé segmenty. Vytvoření společnosti MIBCON DIMA tak bylo logickým krokem pro další posílení našeho postavení jako jednoho z největších partnerů SAP v České republice.

Umožňuje nám poskytovat zákazníkům komplexnější portfolio služeb.

Optimalizované ruční procesy současné špičky náporu zejména v předvánočních nákupech nestíhají. Úspěšné firmy se již bez plně automatizovaného skladu neobejdou. Plně automatizovaný sklad přináší obchodníkům zásadní nárůst efektivity skladových procesů a sklad obsluhuje významně menší počet zaměstnanců.

Inteligentní logistická řešení přinášejí efekt nižších osobních nákladů, úspory skladovacích prostor, ale i snížení chybovosti a zvýšení produktivity práce.

Jsem přesvědčený, že dvacetiletá cesta MIBCONu je úspěšná také proto, že od začátku klade důraz na vyvážení pracovního a soukromého života. Jsme si vědomi, jak psychicky náročná někdy práce v našem oboru je, a proto co nejvíce podporujeme všechny členy týmu, aby se nejen v práci, ale i mimo ni, cítili v pohodě.

Řada z nás má pozitivní vztah ke sportu a outdooru, což je na atmosféře v MIBCONu znát. V duchu fair play se chováme i na projektech. Když to jde, jezdíme do práce na kole, což nám i vyneslo ocenění pražský Cyklozaměstnavatel roku.

Zkušenosti posledních let ukazují, že neexistuje pouze jediný správný způsob prodeje. Před deseti lety objevily klasické obchody, že doplnit síť kamenných prodejen o online řešení je prakticky nutnost.

Dnes zjišťují čistě online prodejci, že rozšířením působnosti i do fyzického kontaktu se zákazníkem mohou posunout svůj business zase o krok kupředu. Je to patrné jak u malých hráčů, tak i kolosů jako například Amazon.

Mobilní aplikace nejsou jen hry v AppStore. Ve firemním prostředí mohou výrazně zvýšit produktivitu práce a společnosti si to uvědomují.

Soutěží MobileIdea chceme dát impuls všem kreativním lidem ve firmách, aby mohli přemýšlet o mobilním řešení pro svou společnost bez ohledu na rozpočet.

QuBit Conference Prague 2019 is open!