logo Vltava Stores a.s.

Prázdninová výprodejová vlna zasáhla i internet

Velký výprodej po vzoru obchodních řetězců spouští internetové obchody vltava.cz (vltava.cz, cybex.cz, musickatalog.cz, electrohall.cz, allmusic.cz, dunaj.sk a aukční server aukce.cz). Na adrese vyprodej.vltava.cz se objeví sedm tisíc kusů zboží se slevou až 90 %.

Velké internetové obchody konkurují obchodním řetězcům možností pohodlného nákupu z domova a obecně zakořeněnou představou levnějšího nákupu. Masivní sezónní výprodej je tak další argument k upřednostnění nákupu na internetu před tlačenicí v obchodě. Velká část zajímavých cen se týká knih, filmů a hudebnin, ale na své si přijdou zájemci o elektrozboží, parfémy, hodinky, sportovní potřeby, hry nebo hračky.

"Spolu s nedávno avizovanou sérií změn, která započala nasazením nových webů, připravujeme i obměnu a rozšíření sortimentu zboží," komentuje generální ředitel Vltava Stores Petr Koždoň. Potřebná obměna skladových zásob je ale jen jedním z důvodů tak masivních slev na vltava.cz. Dalším důvodem je podpora zákazníků, které obchod motivuje v souvislosti se spuštěním nových stránek k návštěvě. Chce tak ukázat, že i krátký pobyt na vltava.cz může být příjemným překvapením a výhodný.

"Masivní slevy se týkají sedmi tisíc druhů zboží. Nechtěli jsme zlevnit jeden produkt, nalákat zákazníky a po jeho vyprodání krčit rameny. Sleva je proto plošná a po vyprodání jednoho produktu si zákazník může vybrat stejně výhodné podobné zboží od jiného výrobce," komentuje generální ředitel Vltava Stores Petr Koždoň.

"Slevová tsunami" na vltava.cz je součástí dlouhodobějších změn tohoto nejstaršího internetového obchodu. První proměna nastala v červnu tohoto roku spuštěním zkušebního provozu nového webu, další budou následovat v průběhu léta a na podzim tohoto roku.

Článek Vltava Stores a.s. ze dne pátek 4. července 2008

Další články od Vltava Stores a.s.