logo Effectix.com, s.r.o.

eShop s přidanou hodnotou na Facebooku

Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Aplikace například garantuje počet uživatelů, kteří eshop firmy na Facebooku navštíví a komunikační kanál na Facebooku zůstává v majetku klienta, nikoliv jen v pronájmu.

Díky Effectix FB Window mohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

Uživatelé sociální sítě Facebook uvítali možnost nakupovat u své oblíbené firmy či obchodu po prostém přihlášení do svého profilu na Facebooku. Pro firmy i jednotlivce proto Effectix.com, přední český a slovenský poskytovatel efektivních řešení na internetu, přichází na trh s eshopy pro Facebook, k nimž navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě garantovaných návštěvníků nebo uživatelů. Samozřejmostí je pak automatický import produktů, udržovací servis v dohodnutém rozsahu a zaručené profesionální zpracování.

"Klientům nově nabízíme možnost vytvořit eshop na jejich Facebook profilu, jenž je dnes velmi populární možností jak nakupovat," řekl k novému produktu David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.com. "Také automaticky naimportujeme jejich zboží na Effectix FB Window, přivedeme návštěvníky a v podstatě i zvýšíme návštěvnost a zákaznické konverze klasického eshopu klienta na jeho webových stránkách," dodal David Bauckmann.

Jak to funguje

Proces prodeje a nákupu tedy spočívá v tom, že po importu zboží na nový Effectix FB Window si potenciální zákazník nakoupí, buď přímo, nebo díky přesměrovanému linku na již existující eshop klienta. Výhodou Effectix FB Window je možnost mít u jednotlivých produktů známé kouzelné tlačítko "Líbí se mi", díky němuž se o produktu společnosti dozví i přátelé potenciálního klienta.

Co je potřeba k aktivaci produktu

Především přístup do profilu na Facebooku, kam se jednoduše mezi správce profilu zadá emailová adresa facebook@effectix.com. A samozřejmě XML feed eshopu klienta, aby mohlo docházet k pravidelné aktualizaci zboží na Facebooku automaticky. Pokud XML feed na svém eshopu zákazník nemá, konzultanti Effectix.com poradí, jak ho získat a naimplementovat. Tento XML feed navíc může být zařazen i do vyhledávačů zboží na serverech Zboží.cz a Heureka.cz.

Další články k tématům - eshop - Facebook - XML - David Bauckmann

Článek Effectix.com, s.r.o. ze dne čtvrtek 14. dubna 2011

Další články od Effectix.com, s.r.o.