Karel Pecl |
|
Managing Director společnosti Blue Dynamic |
|
Zákazník, který dlouho čeká ve frontě může být v prodejně dané značky také naposled. Mohu potvrdit, že tuto otázku čeští obchodníci řeší stále častěji. Technologie se naštěstí velice rychle zdokonalují, dnes není problém měřit a vyhodnocovat délku fronty, čas strávený ve frontě i související změnu nálady nakupujících. Prodejci pak na tyto analýzy mohou adekvátně reagovat. Kromě řízení front nové systémy poskytují tzv. digitální demografická data, a tak má obchodník přesné informace o tom, kdo navštěvuje jeho prodejny. |
Retailové společnosti mají stovky milionů korun ve zboží, které potřebují prodat, nejlépe za plnou cenu. Markantní je to například u spotřební elektroniky, která velmi rychle zastarává a ztrácí na ceně s každým týdnem. Proto je nezbytnou součástí systémů pro retailové společnosti predikce potřebných zásob a bezproblémová distribuce do všech kanálů. Také správná motivace prodavačů na prodejnách je tím, s čím stojí a padá úspěšnost obchodu. Při implementaci je tak třeba software, který je dostatečně pružný na to, aby obchodník mohl kýženou změnu udělat. |
12.04.19-PÁ IT pomáhá k udržení přízně zákazníků v retailu |
Protože sami máme zkušenost z práce v retailu, dokážeme se vcítit do situace našich klientů a dodávat jim tak řešení, která jim přinášejí reálnou hodnotu v podobě kvalitativně lepších procesů a umožňují jim nabízet špičkovou personalizovanou zákaznickou zkušenost. V současné době poskytujeme komplexní řešení a služby v oblasti informačních technologií společnostem s tisíci prodejnami ve 21 zemích Evropy. |